Tema: Re: E90 kainos
Autorius: spakainas
Data: 2015-03-07 11:39:18
Rida dar ne viską pasako, buvau šitą apžiūrėt:
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530-3-0-l-universalas-2008-dyzelinas-4066345.html
Tikrai gyvas egzempliorius. Čiūvas sakė krastoj dirba, tipo prižiūrėjo
(kiek pyzdyt nežinau, bet į perekūpą visai nepanašus). Gal pakračius
kažką ir rastum, bet bendras įspūdis gausiai teigiamas. Jaučiu jei ilgai
neparduos - atsuks iki 120 ir išeis su vėjeliu.