Tema: Re: Q: E90 kainos
Autorius: svyt
Data: 2015-02-13 16:31:21
Vebasta sakyciau reikalingas daiktas dar, lietaus sensorius
 nepatiko, sviesos, jei yra dienos sviesos gal ir nieko. Jei
 neprades sutemose jinginetis ten atgal. Valdomos be atminties...
 ir taip geriau mechanines, islipo zmona paliko sviesas, noriu
 isest (kad be akumo atsidarytu bagazine reikia prieit prie
 prikurkes ir i ja paduot 12v, akumas bagazineje, bagazine irgi
 elektrine blin) sedyne nesireguliuoja be akumo, nx toks
 privalumas.

--
---

----Android NewsGroup Reader----