Tema: Re: E90 kainos
Autorius: Simas
Data: 2015-02-13 18:09:04
Visu pirma, tai nzn kas ten per keliu metu senumo masina uz 10 keur, nebent tie "keli metai" yra taip mazdaug link 10 metu arba kalba eina apie koki nors passata ;)

Visu antra, tai matyt gal skirtingai suprantam normalia bukle, tuo paciu ir remontus, nes net kad ir uz 20 keur, pagal skelbimus nlb yra net ka vaziuot apziuret, nekalbant apie pirkima, ar galimybe rinktis is keliu variantu. Jei neziuret i komplektacija, tada gal kitaip, bet nzn kam tokia masina reikalinga paskui.

Dilerio saskaita kokiam nors tepalu keitimui irgi nieko nesako, nes visokiu DPF pas dileri gal nepjauna ir t.t.

"budulis vulgaris"  wrote in message news:mbl64n$hgq$1@trimpas.omnitel.net...

2015-02-13 16:00, Simas rašė:
> Tai vietoj argumentu tik asmeninis izeidimas? Siaip sekmes, gyvenant sapnuose ;)

Prie ko čia įžeidimas? Aš mačiau ne vieną LT kelis metus eksploatuotą
mašiną kur pardavėjas turėjo remontų sąskaitas iš oficialių dylerių
servisų. Ir aplamai, kai ieškojau auto, tai bendras vaizdas tarp LT
eksploatuotų ir parduodamų auto buvo žymiai geresnis nei tarp tokio
pačio kainų lygio atvežtų turgun. Aišku, jei tu ieškai mašinos už
500-100EUR, tai turbūt LT eksploatuojami senukai išties tik optima
linija detales bei eksploatacinius skysčius pastaruosius metus matę. Bet
jei tai kelių metų senumo mašina už 10kEUR, tai labai tikėtina, kad bus
ir normaliai prižiūrėta bei remontuota.