Visu pirma, tai nzn kas ten per keliu metu senumo masina uz 10 keur, nebent tie "keli metai" yra taip mazdaug link 10 metu arba kalba eina apie koki nors passata ;) Visu antra, tai matyt gal skirtingai suprantam normalia bukle, tuo paciu ir remontus, nes net kad ir uz 20 keur, pagal skelbimus nlb yra net ka vaziuot apziuret, nekalbant apie pirkima, ar galimybe rinktis is keliu variantu. Jei neziuret i komplektacija, tada gal kitaip, bet nzn kam tokia masina reikalinga paskui. Dilerio saskaita kokiam nors tepalu keitimui irgi nieko nesako, nes visokiu DPF pas dileri gal nepjauna ir t.t. "budulis vulgaris" wrote in message news:mbl64n$hgq$1@trimpas.omnitel.net... 2015-02-13 16:00, Simas rašė: > Tai vietoj argumentu tik asmeninis izeidimas? Siaip sekmes, gyvenant sapnuose ;) Prie ko čia įžeidimas? Aš mačiau ne vieną LT kelis metus eksploatuotą mašiną kur pardavėjas turėjo remontų sąskaitas iš oficialių dylerių servisų. Ir aplamai, kai ieškojau auto, tai bendras vaizdas tarp LT eksploatuotų ir parduodamų auto buvo žymiai geresnis nei tarp tokio pačio kainų lygio atvežtų turgun. Aišku, jei tu ieškai mašinos už 500-100EUR, tai turbūt LT eksploatuojami senukai išties tik optima linija detales bei eksploatacinius skysčius pastaruosius metus matę. Bet jei tai kelių metų senumo mašina už 10kEUR, tai labai tikėtina, kad bus ir normaliai prižiūrėta bei remontuota.