Tema: Re: Q: E90 kainos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-02-13 13:27:12
On Fri, 13 Feb 2015 11:58:35 +0100, "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote:
>Tai pasakysi, kokiu rezimu pavaryt, ir bus padaryta.
>Ir kikdaunai ir xujaunai.

Tik ne pats vairuodamas fig ten ką suprasi kaip kas ką spaudė.

Šaka k, pats pirktum mašiną jos nebandęs susalyga, kad ji nėra
ženkliai pigesnė uz kitas, t.y. jau su žinomu defektu?

>Apie garantijas stumi beleka. Pats rasai, kad civilizuota salis,

Kuom garantijos yra "belekas"?

>tai paskaityk CK, o paskui dar ir praktika, nes jau yra buve atveju.
>Ar tu rasaisi sutarti, pries duodamas pavairuot??? Bylinesiesi paskui?

Jei reikės, kodėl gi ne? Man gi to pačiam daryt nereikės, atiduofi
advokatui ir px.

--
kthxbai.