Tema: Re: iskeisiu Audi prekes zenkla i BMW 5 klase nuo 2004 modeliuka - keletas klausimu
Autorius: Arnas
Data: 2013-12-02 15:00:42
lygininant M54 su 231 ag ir M57 su 184 ag tai taip M54 jei imt
absoliuchiai - valina geriau, jei vazhinet 2000-3000rpm intervale - valina
geriau dyzelis.
pas M57 dar turbina shiek tiek senovishka, jauchias turbo lagas, M57N
geriau. O jei lygint biturbo benzo ir dyzelio variantus, hmm turbut geriau
benzinas. N54 - dyzelio trauka apachiose ir benzino virshuj, turbo lago
nera, kas del eksploatacijos ir 3.5i ir 3.5d turi savu trukumu, kuro
suvartojimas gal benzino ant poros litru mieste didesnis, bet lengviau rast
su mazesne rida.

"No name"  wrote in message news:l7g4kp$ogq$1@trimpas.omnitel.net...

pasakei ir sventa!!!