Tema: Re: iskeisiu Audi prekes zenkla i BMW 5 klase nuo 2004 modeliuka-keletasklausimu
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-11-29 10:49:23
tai, kad koks nors 530i irgi belenkaip valina ir nereikia jo sukt iki
6krpm tikrai :).

O šyla vis tiek greičiau. Ir nėra tokių niuansų, kaip kolega, su dyzeliu
važinėja darbas namai mieste, o kai užsidega DPF'o lempa, važiuoja
pasivažinėt už miesto. Kad filtras išsivalytų. Truputį nx man tokia
eksploatacija atrodo.....