Nu ne tik kura. Kad ir kaina. Paimkim e39 530d ir 530i. Panasios tos kainos juk. Atvazinejau savo laiku e39 530d panasiai 5 metus, kur lindo pinigai - tai tik i vaziuokle. Filtrus, tepalus gi keiti ir pas benza ir pas dyzeli. Turejau webasta, valino nuostabiai :) kuro ryjo salyginai nedaug :) O del tu DPF irgi teko tureti volvo v70 apie 2 metus. Nei jis kisosi, nei jis ka. Svarbiaiusia man atrodo nevazineti pensininko rezimu ir viskas su tuo DPF bus gerai :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:l79jjq$i3e$1@trimpas.omnitel.net... > nžn ką/kaip skaičiuoji. jei tik kurą - tai gal. Bet jei įvertint > automobilio kainą perkant, jo stovį ir visa kita... tai jau bala žino kaip > ten gausis. Juolab, kad jei kalbėt apie 2008 metus, tai benzininių > variklių apetitai kiek pakritę ir nėra tokio skirtumo kaip 1995m > automobiliuose..... > > Nekalbant apie tai, kad pvz. man dabar, variklis kol atvažiuoju iki darbo, > iki 90C neužšylą net prie ~0C lauke.... > > On 2013.11.29 10:23, mYnDe wrote: >> Ar tik nera cia tokia nusistovejus nuomone apie ta dyzeli vs benzina? :) >> Per men panasiai pravaziuoju 1500 Km, visos auto turetos - tik dyzeliai. >> Kiek belyginciau su benzinu, nu niekaip nesigauna, kad benzinine butu >> pigiau >> eksploatuoti :) >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:l79i02$gav$2@trimpas.omnitel.net... >>> ir visam tam dyzel?? Juokaujate, kolega :) >>> >>> On 2013.11.29 09:57, Bulgarke wrote: >>>> nevaziuzosiu daugiau nei 10k km tikrai... as Vilniuje, i darba, namus, >>>> ofisa, biski tevus aplankyt i kaima ir tiek... >>> >> >> >