Tema: Re: iskeisiu Audi prekes zenkla i BMW 5 klase nuo 2004 modeliuka - keletas klausimu
Autorius: Kicker
Data: 2013-11-29 14:11:27
na savo pradiniam poste rašei, jog nepaisant to jog benzo neturėjai, lygini
juos su dyzelinėmis auto ir tau niekaip nesigauna kad su benzu būtų pigiau
važinėti. Tai aš ir sakau kaip tu gali lyginti tą ko neturėjai.
Aš pvz turėjau benzą/dujos, variklis - 1,8l. Tai 100km sunaudodavo 10l dujų,
jei pinigais - 10l x 2,5Lt. = 25Lt/100km + kažkiek benzo. Neseniai paėmiau
dyzelį 1,9tdi. Ima 6,5l/100km, pinigais 6,5 x 4,5 = 29,25 Lt./100km. Gaunasi
ant kuro panašiai kaip ir benzas/dujos. Reiškia kilometro savikainą lems
auto eksplotacinės dalys: detalės, remontas ir t.t., kitaip tariant šiuo
atveju pigiau bus važiuot su ta kuri mažiau ges, o gedimai priklauso
individualiai nuo kiekvienos auto stovio.

"mYnDe"  parašė naujienų news:l79urq$t8p$1@trimpas.omnitel.net...

Gal ponas galite sugaisti brangaus laiko minutele ir man nesusiprateliui
paaiskinti?
Aciu.