Tema: Re: iskeisiu Audi prekes zenkla i BMW 5 klase nuo 2004 modeliuka-keletasklausimu
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-11-29 10:35:06
nžn ką/kaip skaičiuoji. jei tik kurą - tai gal. Bet jei įvertint
automobilio kainą perkant, jo stovį ir visa kita... tai jau bala žino
kaip ten gausis. Juolab, kad jei kalbėt apie 2008 metus, tai benzininių
variklių apetitai kiek pakritę ir nėra tokio skirtumo kaip 1995m
automobiliuose.....

Nekalbant apie tai, kad pvz. man dabar, variklis kol atvažiuoju iki
darbo, iki 90C neužšylą net prie ~0C lauke....