Tema: Re: iskeisiu Audi prekes zenkla i BMW 5 klase nuo 2004 modeliuka - keletas klausimu
Autorius: Kicker
Data: 2013-11-29 14:43:22
ar aš sakiau kad dyzelis "užprogramuotas" gesti labiau?
pacituok prašau

"mYnDe"  parašė naujienų news:l7a0ns$van$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko nesupratau ....
Matosi, kad ir tu neturejai auto su benzu ... o tik su kazkokiom dujom, tai
gal ir nelygint nieko toliau. I dyzelini auto irgi juk galima dujas ideti
Bet, jei jau pradejai :)
Tai kaip matau, tau gaunsi panasiai ir su dujom ir su dyzeliu vaziuoti
piniginiu atzvilgiu, sakai bus brangiau su ta vaziuot, kuri ges labiau. Tai
reiktu suprasti, kad dyzelis iskarto "uzprogramuotas" gesti labiau?
Atsakyk prasau :)