Ziurek kur auksciau rasiau. Mano nuomone dygliu trinties koeficientas "atskiedzia"/pablogina viso padangos pavirsiaus, besilieciancio su asfaltu, trinties koeficienta. Cia radau kazkokio tyrimo rezultatus: http://www.wsdot.wa.gov/research/reports/fullreports/551.1.pdf On bare pavement, studded tires tend to have poorer traction performance than other tire types. This is especially true for concrete; for asphalt, there is little difference in stopping distance between studded and non-studded tires. Galbut skirtumas netoks didelis kaip isivaizdavau. Bet vistiek manau, kad dygliuotos padangos su tokiu pat lietimosi pavirsiaus plotu turetu stot prasciau ne nedygliuotos. Padidinus plota galbut galima rezultatus pritempti iki nedygliuotos. Tada turbut nukencia kokios nors kitos savybes, vandens/sniego/koses isstumimas dek susiaurejusiu ravu ir t.t. "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:j7h5fl$rdq$1@trimpas.omnitel.net... > 2011-10-17 14:43, kurmis v2.0 rašė: >> Paciuzos kaip pavyzdys gal nevisai tinka, bet tu savo kedus minkstos >> gumos >> susidygliuok ir pabandyk ant kokio kieto pavirsiaus plakstyt :) > > Tu ką, tikrai manai, kad dygliuota padanga su asfaltu liečiasi tik > dygliais?! >