Tema: Re: ziema_padangos sipuotos vs nesipuotos?
Autorius: kurmis v2.0
Data: 2011-10-17 15:12:42
Ziurek kur auksciau rasiau.

Mano nuomone dygliu trinties koeficientas "atskiedzia"/pablogina viso 
padangos pavirsiaus, besilieciancio su asfaltu, trinties koeficienta.

Cia radau kazkokio tyrimo rezultatus:

http://www.wsdot.wa.gov/research/reports/fullreports/551.1.pdf
On bare pavement, studded tires tend to have poorer traction performance 
than
other tire types. This is especially true for concrete; for asphalt, there 
is little
difference in stopping distance between studded and non-studded tires.

Galbut skirtumas netoks didelis kaip isivaizdavau. Bet vistiek manau, kad 
dygliuotos padangos su tokiu pat lietimosi pavirsiaus plotu turetu stot 
prasciau ne nedygliuotos.

Padidinus plota galbut galima rezultatus pritempti iki nedygliuotos. Tada 
turbut nukencia kokios nors kitos savybes, vandens/sniego/koses isstumimas 
dek susiaurejusiu ravu ir t.t.

"Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message 
news:j7h5fl$rdq$1@trimpas.omnitel.net...
> 2011-10-17 14:43, kurmis v2.0 rašė:
>> Paciuzos kaip pavyzdys gal nevisai tinka, bet tu savo kedus minkstos 
>> gumos
>> susidygliuok ir pabandyk ant kokio kieto pavirsiaus plakstyt :)
>
> Tu ką, tikrai manai, kad dygliuota padanga su asfaltu liečiasi tik 
> dygliais?!
>