Tema: Re: ziema_padangos sipuotos vs nesipuotos?
Autorius: Greblius
Data: 2011-10-17 13:35:00
FX, uzteks meluot, net vaikai zino, kad ant sauso-slapio asfalto minkstos
ziemines gautu net nuo mediniu vezimo ratu. Minkstos padangos tinka tik
sniegui, kitais atvejais - GAIDYS :) tiesa, as pats minkstas naudoju :/ o
kodel islakste sypai pas tave? xz, zinau subarika viena, kuris du metus
ziema-vasara vazinejo su dygliuotom ir pries ismetant puse tu dygliu dar
buvo like.