Tema: Re: ziema_padangos sipuotos vs nesipuotos?
Autorius: eMJei
Data: 2011-10-13 11:22:27
zinai, su shypais neturiu patirties, bet faktas kad kastuvo ziema
neprireike (kai uzpraieta su senu metu bet pakankamo protektoriaus
michelinais jo vos ne is kievienos aiskteles prireikdavo), neskaitant
vaziavimo stabdymo kitu savybiu.. mane ganetinai itikino. O kadangi per
ziema jos tesusidevejo 1mm ir dar like 7mm tai bent pora metu ideja apie
shipus teks atideti.