Tema: Re: ziema_padangos sipuotos vs nesipuotos?
Autorius: FX
Data: 2011-10-17 11:26:49
O jei mano patirtis yra kitokia... gal viskas nuo vazhiavimo stiliaus
priklauso ir nuo to kur vazhinejama? Nes nelaboratorinem poligono salygom
man ant merso nuo galiniu ratu shypai ishlakste per pora menesiu vos vienas
kitas liko, o priekyje nors shnypai laikesi bet stabdymas buvo ne pats
maloniausias, su shypais dazhniau ABS suveikinedavo, o zhiauriausia yra
stabdant uzhtaikyti ant kokio kanalizacijos dangchio va tada pamatai kaip
idealiai shypai veikia :D

FX

"Edvinas"  wrote in message news:j7gnvb$69t$1@trimpas.omnitel.net...

2011-10-17 09:46, FX rašė:
> OK paklausiu kitaip... tu viskuo tiki ka spauda ir tv pasakoja???

Atsijoju grūdus nuo pelų. Beje, mano patirtis lygiai tokia pati kaip ir
jų: geros dygliuotos ant asfalto yra geriau, nei minkštos nedygliuotos.