Tema: Re: ziema_padangos sipuotos vs nesipuotos?
Autorius: Arnas
Data: 2011-10-15 19:59:53
ir beje kokie poliruoti? lakuoti tie ratai, jei jie baisiai atrodys taip pat
baisiai atrodytu ir style 68. vazhinejau viena zhiema su styling 42 ten
palange tai tikrai poliruota nu ir nieko jiem nenutiko.

"Ablasiejus"  parašė naujienų news:j79quo$76q$1@trimpas.omnitel.net...

stylingas 68 bus ledinis be gumu 0.8, su kazkokiom gumom 1.2k lt.
Rastafkiu prieki nereikia, o i galui h&r 25mm bus ~200lt.
Padangos 225/45 vnt bus 400-500.
O i gala deti 245/45 bus 450-550.
R19 priekiui bus 700, galui 1200.
3800lt.
Plius poliruoti tavo ratai po ziemos baisiai atrodys 100%. Ju tvarkymas keli
simtai bus.