Tema: Re: 2 Nerijus330Ci
Autorius: Arnas
Data: 2011-06-10 08:02:18
pries ka nors perkant geriausiai pasidaryt mini rinkos tyrima. O jei
vadybininka/pardaveja nervina kad jo paklausia kainos bet nepuola pirkt
reiskia reikia keisti vadybininka, pardavimam jis netinkamas, gal jo
pashaukimas kitoks pvz muryti sienas ar kasti griovius.

"Dainiushas"  wrote in message news:isrenh$neh$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu geriau net neskambink, sutaupysi dar daugiau.

O šiaip jei rimtai, dar nuo žmogaus priklauso. Būną, moki kiek prašo,
būna - kylą noras pa/nusiderėt.