Tema: Re: 2 Nerijus330Ci
Autorius: Arnas
Data: 2011-06-06 13:59:14
jei ash atvazhiuosiu su pinigais del kazhkokio shudniekio kad tu man ir
nenuleisi kainos ash jy nupirksiu. nes vazhinedamas toliau galiu prarast
daugiau pinigu nei kad nupirkes ish taves tavo preke. O jei skambinu pvz
telefonu tai pagal kelias kainas galesiu nusprest koks bus mano vazhiavimo
marshrutas. O ir kodel pas tave vazhiuot su pinigais ir tada deretis? :D
kuom tu prekiauji? padevetais rubais ar padevetais automobiliais kuriu verte
galima nustatyt tik bunant vietoj ir matant viska gyvai?

"VNO"  wrote in message news:isibli$qnt$1@trimpas.omnitel.net...

imho padoru yra uzsakyti prekes, atvaziuoti su pinigaisi r tada pabandyti
paidereti.
o ne kaip pas mus megsta - dar nenupirko, dar gal ir nepirks, o jau nuolaidu
praso.

VNO