nieks nežino, gal tas vadybininkas turi sočiai klientų kurie realiai perka, o ne emailu klausinėja nuolaidos. Kita vertus, ilgai dirbant, matyt atsiranda jausmas kada verta atsakinėt kada ne :) On 06/05/2011 09:32 AM, Arnas wrote: > jei jau dirbi vabybininku tai tavo toks darbas leist klientam smegenis > lesti. Kame blogis nuolaidos paprashyt? ar jei parashau emaila y > kazhkokia sharashkino kontora man reik nesht brendzhio bonka kad > atsakyma gaut? > > "Dainiushas" parašė naujienų news:ise6vq$g8v$2@trimpas.omnitel.net... > > klientas - tai tas kuris perka, o ne kuris lesa smegenis. Jei ką :) > > On 06/04/2011 10:47 PM, slavik&dimon wrote: >> yra tokia taisykle: klientas visa laika teisus. O tu papasakojai apie >> standartini letuvi verslinyka: mol, dejau as ant tokiu klientu, va ateis >> man rimtas karlas ir padarys apyvarta! >> >> On 2011-06-04 14:19:50 +0300, karloff said: >> >>> yra daug botaniku kurie tik emeilus rashineja ir nieko neperka, laika >>> gaishina. ir dar nei pirkes nei uzsakes nei matytas o jau nuolaidos >>> nori. patiktu su tokiais gaisht laika? paziurek y save is salies :) >>> >>> "Itariu_BITES" parašė naujienų news:isakc7$tsg$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> paklausimas apie insaid :) >>> kokiu budu ten galima nuolaida detalems? uzklausiau vw detaliu >>> originaliu kaina, tai kazkaip labai pasyviai jie atsakineja. atsake, >>> paskui uzklausiua del nulaidos, tai visai uzduso :) >>> kaip ten galima pas juos nuolaida padaryti? >> >> >