Tema: Re: 2 Nerijus330Ci
Autorius: Tomas
Data: 2011-06-05 17:34:20
tik nereikia triesti, nes visi atvejai unikalus - tu nezinai ko ten bites
dar prirase negana to, kad jau nuolaidos reikia dar nieko nenupirkus.
lietuviski verslynikai siaip palygint dar labai normaliai su emailais
draugauja.
pvz. vokieciai gyvena ne shudinai. tuo tarpu gal 50% mobile.de dyleriu taip
iseina yra dalbajobai, ypatingai ariju padermes, nes emailai jiems voobsce
px, dauguma net skelbime paraso kein email, tobish nepisk proto be reikalo -
jei domina, tai paskambink. dargi tas procentas soka iki kokiu 90% jei tavo
emailas auslanderiskas.

Insaid atveju kartais tenka palaukti, nes buna jie bludina po visokias
vokietijas. bet siaip dirba kaip priklauso, atsakydavo ir po 10 emailu per
diena.

"Arnas"  wrote in message news:isfv1l$fpe$1@trimpas.omnitel.net...

lietuvishkas "verslynykas" :D aj cia hujne nedaro apyvartos tai galiu
neatsakinet, elementari nepagarba klientui. As jei nenoriu pirkt tai nei
rasau nei nuolaidos prasau. Todel ir gyvenam lietuvoj taip shudinai kad
dalbajobishkas pozhiuris pas dauguma zhmoniu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:isfob7$asg$1@trimpas.omnitel.net...

  nieks nežino, gal tas vadybininkas turi sočiai klientų kurie realiai
perka, o ne emailu klausinėja nuolaidos. Kita vertus, ilgai dirbant,
matyt atsiranda jausmas kada verta atsakinėt kada ne :)