Tema: Re: 2 Nerijus330Ci
Autorius: padugne
Data: 2011-06-05 21:00:42
On Sun, 05 Jun 2011 20:50:46 +0300, YZF wrote:

> Daro. Tu gauni nemokama informacija ir galbut kazka daugiau (priklauso
> nuo darbo pobudzio). Rizika siuo atveju tai tiesiog nuostoliai. Taciau
> tu (kaip verslininkas) gali tureti daug nuostoliu ir mazai nuostoliu.

Jei neivyksta sanderis tai ta informacija yra beverte. Todel ir paslaugos
verte yra niekine.

> Taciau yra specifiniu sriciu kur yra investuojama i klienta su mintim
> kad jis veliau sugrys ir realizuosis. Bet cia is kitos operos.
>
> Ir ka tu gaisti tai cia tavo reikalas. Siuo atveju tai neaktualu.

Zinoma. Lygiai taip pat klientui neaktualu ar verslininkas daro paslauga
pasakydamas savo kainas ar ne. Nes man kaip klientui reikia ne jo kainu o
daikto.

> Yra visokiu verslininku, yra nemazai lohu. Bet jeigu normalus tai jie
> greitai uzuodzia kuris pirks o kuris ne. Dazniausiai buna taip kad tie
> kurie kalba jog 'na nenori mano pinigu tai ir nereikia' istikruju nifiga
> nesiruosia nieko pirkti. Ir lengvai patys pasiduoda beigi iseina.

Galima pagalvoti, kad kruva zmoniu ryte atsibunda su mintim "o, siandien
klausiu kiek kainuoja apatinis randomines markes masinos sarnyras" ir
tada kankina visus miesto vargsus verslinykus. Nors nei sarnyro reikia
nei masinos turi :)

--
kthxbai.