Tema: Re: 2 Nerijus330Ci
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-06-06 09:37:19
o tu kartais nepagalvoji, kad klientų noras kuo pigiau tai pat prisideda 
prie atitinkamos kokybės produkto formavimo?

On 06/06/2011 08:04 AM, Arnas wrote:
> jei jau darai darba daryk gerai. Nes su darbo kokybe kartais liudnoka
> buna, vabybininkai su "neperspektyviais" klientais nenori bendraut,
> murziai jei nejauchia spaudimo shudo pridaro mashinoj nes "aj px,
> vistiek nepastebes o jei ir pastebes pasiust galesim", va taip ir
> gyvenam.. jei jau tavo darbas bendraut su klientais tai buk malonus ir
> bendrauk su visais o ne priesh vienus ant keliu ateik o kitus nx
> siuntinek. O tuom kad shudinai dirbat girtis tikrai nereiketu.
>
> "Dainiushas" wrote in message news:isgoad$52m$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tipo rašant 10x emailų, gyventumėme geriau?
>
>
> On 06/05/2011 04:07 PM, Arnas wrote:
>> lietuvishkas "verslynykas" :D aj cia hujne nedaro apyvartos tai galiu
>> neatsakinet, elementari nepagarba klientui. As jei nenoriu pirkt tai nei
>> rasau nei nuolaidos prasau. Todel ir gyvenam lietuvoj taip shudinai kad
>> dalbajobishkas pozhiuris pas dauguma zhmoniu.
>>
>> "Dainiushas" parašė naujienų news:isfob7$asg$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nieks nežino, gal tas vadybininkas turi sočiai klientų kurie realiai
>> perka, o ne emailu klausinėja nuolaidos. Kita vertus, ilgai dirbant,
>> matyt atsiranda jausmas kada verta atsakinėt kada ne :)
>>
>> On 06/05/2011 09:32 AM, Arnas wrote:
>>
>