Tema: Re: + dyzeliui
Autorius: 911
Data: 2011-02-27 23:56:47
dar kieciau istorija skambetu jei papildytum kad stabdziu kaladeles drozei is azuolo pliauskos..

"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:ikebs8$31q$1@trimpas.omnitel.net...
> nu su e28 td atvazinejau 6 metus nekeites nei turbos nei oro filtro. rida 
> pirkus ant spidometro 250 000, pridaviau dalim su rida 380 000, variklis ir 
> automatine deze buvo be priekaistu, nebuvo kebulo ir pakabos.
> 
> -- 
> vyt/ /
> 
> 
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:ikatjs$ict$1@trimpas.omnitel.net...
>> Turbinos subyra del laiku nekeiciamu filtru. Tiek separatoriaus, tiek ir 
>> del oro filtro.
>> Va tau ir priezastys.
>>
>>
>> "estas" <estas@work.com> parašė naujienų 
>> news:ikapdf$d12$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Beje jei nezinai, teisingai eksplotuojama turbina gali tarnauti zymiai 
>>> ilgiau nei pati masina laikys. Turbinos subyra del pasaliniu veiksniu, 
>>> apie kurios googleje gali pasiskaityt
>>>
>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>> news:ik8iit$s40$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> istorijos su tepalu keitimu kas 10k km juokina :D
>>>> atejo laikas ir subyrejo ta turbina, keisk kad ir kas 5k km tuos 
>>>> tepalus.
>>>> Ypac dar kalbant apie senus lauzus. Dziauktis kad vaizuoja reikia.
>>>> "estas" <estas@work.com> wrote in message 
>>>> news:ik7u0u$lek$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Vakar bevazinejant sutrukciojo 530d, sustojus isgirdau metalo dardejima 
>>>>> turbinos srityje. Diagnoze - ragas turbinai. Turbos remontas 
>>>>> (www.turboost.lt) - 1000lt (pilnas). Ispjaus katulius, priduosiu i emp, 
>>>>> remonto kaina sumazes. Turboost rekomendacija - kokius nano 
>>>>> technologoju tepalus bepiltum, keisti turbininiams varikliams tepalus 
>>>>> kas 10kkm. As keisdavau kas 15kkm, nors ir service inspection dar 
>>>>> neprasydavo. Tikslia gedimo priezasti pasakys atsiimant masina, bet 
>>>>> kiek suprantu kas pravaziaves virs 100kkm, verta islupt katulius lauk, 
>>>>> ir tepalus kas 10kkm keisti.
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
> 
>