Tema: Re: + dyzeliui
Autorius: YZF
Data: 2011-02-25 12:31:49
Tai uzsikimshe katalizatoriai nelabai ka turi bendra su turbina. Kai jie 
uzsikimsho tai ir turba letai sukasi ir visas variklis prastai dirba. Bet 
nereiskia kad kai variklis prastai dirba arba dumai eina tai reikia iskarto 
katalizatorius lupti.


"mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:ik802g$pb8$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu nzn.
> Trumpa istorija.
> 530d netraukia, dumina juodai gausiai. Nuvaziavus i "garaziuka" po geros 
> valandos ieskojimo bedu pasako: Turbina sukelia slegi tik puse to, kiek 
> turi sukelti-----> pize turbai, arba uzsikise katalizatoriai. Susimoku uz 
> diagnostika ir susinervines isvaziuoju.
> Turbina OK, ispjaunu chujum lauk katalizatorius 2 vnt ir ka, trauka 
> achujena, dumu nebera :)
> Katalizatoriai buvo visiskai "uzsiklijave"
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:ik7vlt$oga$2@trimpas.omnitel.net...
>> ir tai turbai ka˛kaip kenkia?
>>
>>
>> On 02/25/2011 12:15 PM, mYnDe wrote:
>>> Daro ta, kad neleidzia turbai issisukti tiek kiek ji gali
>>> Pritariu katuliu metimui lauk - ta or pats nesenai padariau
>>>
>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message
>>> news:ik7ucu$m6f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o ką katuliai turbai daro? Šiaip tai įtariu priežastys kitur. Tuo 
>>>> labiau
>>>> turiu grabą su 400kkm.....
>>>>
>>>> On 02/25/2011 11:50 AM, estas wrote:
>>>>> Vakar bevazinejant sutrukciojo 530d, sustojus isgirdau metalo 
>>>>> dardejima
>>>>> turbinos srityje. Diagnoze - ragas turbinai. Turbos remontas
>>>>> (www.turboost.lt) - 1000lt (pilnas). Ispjaus katulius, priduosiu i 
>>>>> emp,
>>>>> remonto kaina sumazes. Turboost rekomendacija - kokius nano 
>>>>> technologoju
>>>>> tepalus bepiltum, keisti turbininiams varikliams tepalus kas 10kkm. As
>>>>> keisdavau kas 15kkm, nors ir service inspection dar neprasydavo. 
>>>>> Tikslia
>>>>> gedimo priezasti pasakys atsiimant masina, bet kiek suprantu kas
>>>>> pravaziaves
>>>>> virs 100kkm, verta islupt katulius lauk, ir tepalus kas 10kkm keisti.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>