nu man irgi įdomu. Iš kur tas pasiprišinimas? Sakyčiau, šaltą pusę užkiši, tai tada. O dabar.... hmmm..... On 02/25/2011 12:47 PM, YZF wrote: > Cia jau idomiau. Gal ir yra tame kazkokios tiesios. Idomu. > > "estas" <estas@work.com> wrote in message > news:ik80qa$qp3$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek man pasakojo meistras, kai buna uzsikises katulis, turba gauna >> pasipriesinima ir isstumia veleneli >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:ik80ig$qaa$1@trimpas.omnitel.net... >>> problema buna kai turba sukasi per greitai arba perkaista arba dar >>> kas nors. Bet kai leciau sukasi.......so what? ji letai sukasi prie >>> 1500rpm vs 3000rpm, bet nieko jai ten neatsitinka. >>> >>> "estas" <estas@work.com> wrote in message >>> news:ik809u$pph$1@trimpas.omnitel.net... >>>> lupa todel, kad garantija turbos remontui suteikiama tik islupus >>>> katuli. Uzsikisa jis turbut, ypac vazinejant trumpais atstumais >>>> mieste ir trukdo turbai normaliai dirbti. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:ik7vl1$oga$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> va čia jau rimčiau. Gi lupt katulį tam kad lupt ar tam, kad >>>>> sumažint remonto sąskaitą - briedas... >>>>> >>>>> >>>>> On 02/25/2011 12:00 PM, Didzkis wrote: >>>>>> nežinau dėl katulių bet nemažai "teorijų" prirašyta apie >>>>>> alsuoklio filtro savalaikio nepakeitimo įtakojimą turbinos >>>>>> ilgaamžiškumui. >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2011.02.25 11:56, Dainiushas wrote: >>>>>>> o ką katuliai turbai daro? Šiaip tai įtariu priežastys kitur. Tuo >>>>>>> labiau turiu grabą su 400kkm..... >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> > n