Tema: Re: + dyzeliui
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-02-26 15:01:48
Turbinos subyra del laiku nekeiciamu filtru. Tiek separatoriaus, tiek ir del 
oro filtro.
Va tau ir priezastys.


"estas" <estas@work.com> parašė naujienų 
news:ikapdf$d12$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje jei nezinai, teisingai eksplotuojama turbina gali tarnauti zymiai 
> ilgiau nei pati masina laikys. Turbinos subyra del pasaliniu veiksniu, 
> apie kurios googleje gali pasiskaityt
>
> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
> news:ik8iit$s40$1@trimpas.omnitel.net...
>> istorijos su tepalu keitimu kas 10k km juokina :D
>> atejo laikas ir subyrejo ta turbina, keisk kad ir kas 5k km tuos tepalus.
>> Ypac dar kalbant apie senus lauzus. Dziauktis kad vaizuoja reikia.
>> "estas" <estas@work.com> wrote in message 
>> news:ik7u0u$lek$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vakar bevazinejant sutrukciojo 530d, sustojus isgirdau metalo dardejima 
>>> turbinos srityje. Diagnoze - ragas turbinai. Turbos remontas 
>>> (www.turboost.lt) - 1000lt (pilnas). Ispjaus katulius, priduosiu i emp, 
>>> remonto kaina sumazes. Turboost rekomendacija - kokius nano technologoju 
>>> tepalus bepiltum, keisti turbininiams varikliams tepalus kas 10kkm. As 
>>> keisdavau kas 15kkm, nors ir service inspection dar neprasydavo. Tikslia 
>>> gedimo priezasti pasakys atsiimant masina, bet kiek suprantu kas 
>>> pravaziaves virs 100kkm, verta islupt katulius lauk, ir tepalus kas 
>>> 10kkm keisti.
>>>
>>
>>
>
>