Gorodiji. Duodant gazo dujos bando sukti turbina, bet nieko neissuka, nes dujoms nera kur detis. Yra gi turbolagas. Tavo is kur? Ogi is ten, kad paspaudus iki dugno gaza, turbina ysisuka po X laiko. Net jeigu ir ysisuktu, tai tepimas niekur nedingo. Dujos turba suka, jos gal ir stabdyti. Kame beda? Mazdaug sustabdyta turbina sugenda. Kliedesiai. "Milas" <hhhTRINTI@delfi.lt> parašė naujienų news:ikbpm1$iqf$1@trimpas.omnitel.net... > tai va kad katuliai tiek neuzsikemsa kad niekas pro juos nepraeitu, kitaip > uzgestu variklis. Dejus kokso, ismetamos dujos pradziai uzsuka turba, o > tik po to pradeda kist sistema tarp turbo ir katulio, ko pasekoje uzstabdo > jau isisukusia turbina su visom to pasekmem.. t.y. sutrikusiu tepimu ir > tepalo degimu ant slydimo guoliu > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:ikati6$ib5$1@trimpas.omnitel.net... >> Kodel gi ne? >> Tu pats galva savo yjung. Mokeisi mokykloj fizika? >> Ismetimo dujos suka turbina, kad kita puse spaustu ora y ysiurbima. >> Usikises katulis trukdo dujoms laisvai iseiti, del ko gaunasi aukstesnis >> slegis >> visame ismetime iki katuliu. Aukstesnis slegis, leciau juda dujos, leciau >> ysuka turba. >> Kame problema? >> >> >> "estas" <estas@work.com> parašė naujienų >> news:ikap6p$cpc$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai gal turbosevisa i metu posta rinkti? >>> http://www.turboservisas.lt/turbokompresoriaus-gedimo-priezastys >>> pasiskaityk apie turbinos gedimo priezastis, protingesniu tapsi >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:ik8lnu$12r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Metu postas. >>>> >>>> >>>> "estas" <estas@work.com> parašė naujienų >>>> news:ik80qa$qp3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kiek man pasakojo meistras, kai buna uzsikises katulis, turba gauna >>>>> pasipriesinima ir isstumia veleneli >>>>> >>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>> news:ik80ig$qaa$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> problema buna kai turba sukasi per greitai arba perkaista arba dar >>>>>> kas nors. Bet kai leciau sukasi.......so what? ji letai sukasi prie >>>>>> 1500rpm vs 3000rpm, bet nieko jai ten neatsitinka. >>>>>> >>>>>> "estas" <estas@work.com> wrote in message >>>>>> news:ik809u$pph$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> lupa todel, kad garantija turbos remontui suteikiama tik islupus >>>>>>> katuli. Uzsikisa jis turbut, ypac vazinejant trumpais atstumais >>>>>>> mieste ir trukdo turbai normaliai dirbti. >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:ik7vl1$oga$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> va čia jau rimčiau. Gi lupt katulį tam kad lupt ar tam, kad >>>>>>>> sumažint remonto sąskaitą - briedas... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 02/25/2011 12:00 PM, Didzkis wrote: >>>>>>>>> nežinau dėl katulių bet nemažai "teorijų" prirašyta apie >>>>>>>>> alsuoklio filtro savalaikio nepakeitimo įtakojimą turbinos >>>>>>>>> ilgaamžiškumui. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2011.02.25 11:56, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> o ką katuliai turbai daro? Šiaip tai įtariu priežastys kitur. Tuo >>>>>>>>>> labiau turiu grabą su 400kkm..... >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> > >