Nu nzn. Trumpa istorija. 530d netraukia, dumina juodai gausiai. Nuvaziavus i "garaziuka" po geros valandos ieskojimo bedu pasako: Turbina sukelia slegi tik puse to, kiek turi sukelti-----> pize turbai, arba uzsikise katalizatoriai. Susimoku uz diagnostika ir susinervines isvaziuoju. Turbina OK, ispjaunu chujum lauk katalizatorius 2 vnt ir ka, trauka achujena, dumu nebera :) Katalizatoriai buvo visiskai "uzsiklijave" "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ik7vlt$oga$2@trimpas.omnitel.net... > ir tai turbai ka˛kaip kenkia? > > > On 02/25/2011 12:15 PM, mYnDe wrote: >> Daro ta, kad neleidzia turbai issisukti tiek kiek ji gali >> Pritariu katuliu metimui lauk - ta or pats nesenai padariau >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ik7ucu$m6f$1@trimpas.omnitel.net... >>> o ką katuliai turbai daro? Šiaip tai įtariu priežastys kitur. Tuo labiau >>> turiu grabą su 400kkm..... >>> >>> On 02/25/2011 11:50 AM, estas wrote: >>>> Vakar bevazinejant sutrukciojo 530d, sustojus isgirdau metalo dardejima >>>> turbinos srityje. Diagnoze - ragas turbinai. Turbos remontas >>>> (www.turboost.lt) - 1000lt (pilnas). Ispjaus katulius, priduosiu i emp, >>>> remonto kaina sumazes. Turboost rekomendacija - kokius nano >>>> technologoju >>>> tepalus bepiltum, keisti turbininiams varikliams tepalus kas 10kkm. As >>>> keisdavau kas 15kkm, nors ir service inspection dar neprasydavo. >>>> Tikslia >>>> gedimo priezasti pasakys atsiimant masina, bet kiek suprantu kas >>>> pravaziaves >>>> virs 100kkm, verta islupt katulius lauk, ir tepalus kas 10kkm keisti. >>>> >>>> >>> >> >> >