o tie 180NM bus 200AG? On 12/29/2010 11:42 PM, YZF wrote: > man nereikia pavyzdziu, as esu prisivazinejes su tiek masinu kad viska > puikiai pats matau. > > ir kas cia per palyginimas 180nm vs 240nm? ypac kai tas su 240nm turbut > dar ir sunkesnis arba pas ji ten tu nm nelabai like? > > tu paimk 180nm ir 400nm (330d) ir tada papasakok bobutei apie tai kaip > nesijaucia skirtumo. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ifeug6$nni$2@trimpas.omnitel.net... >> Juzefai, dar kartą, iš lėto. Turiu du panašaus dydžio kibirus, benzą su >> 87kW ir 180NM irgi dyzelį su 81kW ir 240NM. Tai važiuoja jie žinok, nu >> pavyzdžiui penkta pavara nuo 70km/h, nu labai panašiai. Vienintelis >> skirtumas - tachometro parodymai, bet tai - argi ne px ką jis rodo? >> >> Dainius >> >> >> >> On 12/29/2010 12:25 AM, YZF wrote: >>> Neshudas nes pas dyzeli tas didelis sukimo momentas yra pradzioje o pas >>> benza - gale. Skirtumas yra akivaizdus ir, jeigu kalbeti apie koki nors >>> 3.0, - milziniskas. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:ifdieg$ftc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> šūdas tas sukimo momentas. Su sąlyga, kad skiriasi transmisijos >>>> perdavimai, ant ratų turi panašiai..... Nebent, sportas važinėt ant >>>> 1800rpm. >>>> >>>> >>>> >>>> On 12/28/2010 08:38 PM, Opsius wrote: >>>>> o kur sukimo momentas? :) +ta 2,0d dar siek tiek prachipint'i >>>>> galima :) >>>>> >>>>> >>>>> "audrius"<audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>>> news:ifd6s6$1aq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> jei del duju pries ir vien miestas - kitas reikalas. >>>>>> 318, 1320kg - 143Ag >>>>>> 320d, 1415kg - 150Ag, skirtumas mizernas >>>>>> >>> >> >