Tema: Re: e46 vs e39 dyzeliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-12-30 09:16:26
o tie 180NM bus 200AG?

On 12/29/2010 11:42 PM, YZF wrote:
> man nereikia pavyzdziu, as esu prisivazinejes su tiek masinu kad viska
> puikiai pats matau.
>
> ir kas cia per palyginimas 180nm vs 240nm? ypac kai tas su 240nm turbut
> dar ir sunkesnis arba pas ji ten tu nm nelabai like?
>
> tu paimk 180nm ir 400nm (330d) ir tada papasakok bobutei apie tai kaip
> nesijaucia skirtumo.
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:ifeug6$nni$2@trimpas.omnitel.net...
>> Juzefai, dar kartą, iš lėto. Turiu du panašaus dydžio kibirus, benzą su
>> 87kW ir 180NM irgi dyzelį su 81kW ir 240NM. Tai važiuoja jie žinok, nu
>> pavyzdžiui penkta pavara nuo 70km/h, nu labai panašiai. Vienintelis
>> skirtumas - tachometro parodymai, bet tai - argi ne px ką jis rodo?
>>
>> Dainius
>>
>>
>>
>> On 12/29/2010 12:25 AM, YZF wrote:
>>> Neshudas nes pas dyzeli tas didelis sukimo momentas yra pradzioje o pas
>>> benza - gale. Skirtumas yra akivaizdus ir, jeigu kalbeti apie koki nors
>>> 3.0, - milziniskas.
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:ifdieg$ftc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> šūdas tas sukimo momentas. Su sąlyga, kad skiriasi transmisijos
>>>> perdavimai, ant ratų turi panašiai..... Nebent, sportas važinėt ant
>>>> 1800rpm.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 12/28/2010 08:38 PM, Opsius wrote:
>>>>> o kur sukimo momentas? :) +ta 2,0d dar siek tiek prachipint'i
>>>>> galima :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "audrius"<audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
>>>>> news:ifd6s6$1aq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> jei del duju pries ir vien miestas - kitas reikalas.
>>>>>> 318, 1320kg - 143Ag
>>>>>> 320d, 1415kg - 150Ag, skirtumas mizernas
>>>>>>
>>>
>>
>