Tema: Re: e46 vs e39 dyzeliai
Autorius: zhaltas
Data: 2010-12-29 21:34:32
kardono imitacyje labai graziai ziurisi ir kulturnai padaryta, bent kiek esu mates e46 mpaketuose.
aliumas irgi gerai, medis imho visiskai niftemu...

cia pries gera menesi teko kelione savaite keliaut su krysler 300c nu ten irgi, dare merikonai 'prabanga' o padare gaidy, plasmase baisi, tarpai tokie kad telefona vietom gali ikist, medis dar juokingiau, o viska pramusa zali ciferblatai ir laikrodis :DDD axujienas lygis axujienam automobili tsakant.

gal ir tinka kazkam ten i a6L, bnv7, neskaitant rollsu etc, asto lygio nesuprantu, bet nx det cia ta 'lygi' i paprasciausius gaidzius?