Juzefai, dar kartą, iš lėto. Turiu du panašaus dydžio kibirus, benzą su 87kW ir 180NM irgi dyzelį su 81kW ir 240NM. Tai važiuoja jie žinok, nu pavyzdžiui penkta pavara nuo 70km/h, nu labai panašiai. Vienintelis skirtumas - tachometro parodymai, bet tai - argi ne px ką jis rodo? Dainius On 12/29/2010 12:25 AM, YZF wrote: > Neshudas nes pas dyzeli tas didelis sukimo momentas yra pradzioje o pas > benza - gale. Skirtumas yra akivaizdus ir, jeigu kalbeti apie koki nors > 3.0, - milziniskas. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ifdieg$ftc$1@trimpas.omnitel.net... >> šūdas tas sukimo momentas. Su sąlyga, kad skiriasi transmisijos >> perdavimai, ant ratų turi panašiai..... Nebent, sportas važinėt ant >> 1800rpm. >> >> >> >> On 12/28/2010 08:38 PM, Opsius wrote: >>> o kur sukimo momentas? :) +ta 2,0d dar siek tiek prachipint'i galima :) >>> >>> >>> "audrius"<audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:ifd6s6$1aq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jei del duju pries ir vien miestas - kitas reikalas. >>>> 318, 1320kg - 143Ag >>>> 320d, 1415kg - 150Ag, skirtumas mizernas >>>> >