Sveiki, Pernai ziema pastebejau, o siemet kliuna dar labiau. Esme ta, kad vairo stiprintuvo hidraulinio tepalo zarna vos vos leidzia tepala. Taciau kazkaip nesukau sau del to galvos, kas puse metu ipilu po 50gr. ir vazineju toliau. Pernai ziema prie dideliu salciu pastebejau, kad uzvedus masina ir pradejus vaziuoti vairas sukasi sunkiai. Taciau tik pradejus vaziuoti viskas susitvarko ir toliau sklandziai sukinejasi (realiai kol is kiemo issuki, pasukineji vaira ir toliau viskas ok). Mano turimas ATF tepalas baigesi sia vasara, tad nusipirkau kita (speju pigesni, nes pats butelis kazkoks pigiau matosi padarytas, nes tokio kaip pries tai turejau - tiesiog toje parduotuveje nebuvo). Sia ziema tas reiskinys dar labiau sustiprejo. Per didziausius salcius, reikejo nemazai vazineti, kol vairas vel pradedavo sklandziai suktis. Ir tuo paciu siais metais pasireiske kitas idomus reiskinys. Vaziuojant tiesiai ir darant vingi ~45 laipsniu kampu vairas sukinejasi lengvai, taciau darant didesni posuki, tarkime nuo 40 iki 60 laipsniu - vairas sukasi sunkiai (tiek sukanti i kaire, tiek i desine) o nuo 60 laipsniu ir toliau vel sukasi lengvai. Ir paskui paleidus vaira, kad pats atsisuktu atgal jis grizta tarkime iki 60 laipsniu, ten "uzstringa" reikia rankomis sunkiau prasukti nuo 60 iki 40 laipsniu, o veliau nuo 40 iki pilno issitiesinimo vel pats graziai atsisuka. Sitas reiskinys daugiau pavazinejus (sushilus masinai pilnai) irgi absoliuciai praeina ir jo nebelieka, bet cia jau neuztenka tik isvaziuoti is kiemo. Reikia beveik per visa miesta pervaziuoti. Kai oras buvo sushiles iki ~ -5 vel viskas veikia kuo puikiausiai. Siandien ryte, saltukas -14 ir jau vel bajeriai. Klausimas kur cia beda? Ar gali buti, kad cia tas naujas tepalas koks nors klampesnis ar bijantis salcio? Ar cia jau laukt rimtesniu siurprizu? -- BMW E39 523