pasiskaityk kaip veikia servotronikas, ir kas butent ta vaira grazina. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ied3c5$mu4$1@trimpas.omnitel.net... > a jo, tai nori pasakyt, kad vairas dėl skysčio nesugrįžta? Aha, jo. > > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:iecukf$f5f$1@trimpas.omnitel.net... >> px ta kryzme. >> >> "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message >> news:iecu6i$ecp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O tai kai orai atsyla, nuo kryzmes rudys nukrenta ? :) >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:iectkv$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> stringa tau jaučiu nes kryžmė surūdijo >>>> >>>> "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message >>>> news:iecnb1$33n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Sveiki, >>>>> Pernai ziema pastebejau, o siemet kliuna dar labiau. >>>>> Esme ta, kad vairo stiprintuvo hidraulinio tepalo zarna vos vos >>>>> leidzia tepala. Taciau kazkaip nesukau sau del to galvos, kas puse >>>>> metu ipilu po 50gr. ir vazineju toliau. >>>>> Pernai ziema prie dideliu salciu pastebejau, kad uzvedus masina ir >>>>> pradejus vaziuoti vairas sukasi sunkiai. Taciau tik pradejus vaziuoti >>>>> viskas susitvarko ir toliau sklandziai sukinejasi (realiai kol is >>>>> kiemo issuki, pasukineji vaira ir toliau viskas ok). >>>>> Mano turimas ATF tepalas baigesi sia vasara, tad nusipirkau kita >>>>> (speju pigesni, nes pats butelis kazkoks pigiau matosi padarytas, nes >>>>> tokio kaip pries tai turejau - tiesiog toje parduotuveje nebuvo). Sia >>>>> ziema tas reiskinys dar labiau sustiprejo. >>>>> Per didziausius salcius, reikejo nemazai vazineti, kol vairas vel >>>>> pradedavo sklandziai suktis. Ir tuo paciu siais metais pasireiske >>>>> kitas idomus reiskinys. Vaziuojant tiesiai ir darant vingi ~45 >>>>> laipsniu kampu vairas sukinejasi lengvai, taciau darant didesni >>>>> posuki, tarkime nuo 40 iki 60 laipsniu - vairas sukasi sunkiai (tiek >>>>> sukanti i kaire, tiek i desine) o nuo 60 laipsniu ir toliau vel sukasi >>>>> lengvai. Ir paskui paleidus vaira, kad pats atsisuktu atgal jis grizta >>>>> tarkime iki 60 laipsniu, ten "uzstringa" reikia rankomis sunkiau >>>>> prasukti nuo 60 iki 40 laipsniu, o veliau nuo 40 iki pilno >>>>> issitiesinimo vel pats graziai atsisuka. Sitas reiskinys daugiau >>>>> pavazinejus (sushilus masinai pilnai) irgi absoliuciai praeina ir jo >>>>> nebelieka, bet cia jau neuztenka tik isvaziuoti is kiemo. Reikia >>>>> beveik per visa miesta pervaziuoti. Kai oras buvo sushiles iki ~ -5 >>>>> vel viskas veikia kuo puikiausiai. Siandien ryte, saltukas -14 ir jau >>>>> vel bajeriai. >>>>> Klausimas kur cia beda? Ar gali buti, kad cia tas naujas tepalas koks >>>>> nors klampesnis ar bijantis salcio? >>>>> Ar cia jau laukt rimtesniu siurprizu? >>>>> >>>>> -- >>>>> BMW >>>>> E39 523 >>>>> >>> >>>