Ne.Garso strigimo metu nera. Garsas tik buvo kazkada, kai jau smarkiai truko tepalo, tai darant posuki, smarkiai susukus vaira siek tiek budavo. O kas del atsakymo i savo klausima, tai pagalvojau kad gal dar gali buti ir su paciu siurbliu gal kokios problemos. O kas cia per tapalas dex3? Kas ji Vilniuje pardavineja? "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:iecr0u$950$1@trimpas.omnitel.net... > Tikrai nuo tepalo priklauso, matem :) Litras dex3 kainuoja 20lt eiles > pinigeli, tai ka tu ten sutaupysi? > O jei slanga leidzia tai blogai, kinta slegis, jauciasi ant vairo sunkumo. > Ar ner didesnio garso ish koloneles/stiprintuvo, kai tas vairas > "uzstringa" ? > > Siaip tai pats atsakei i klausima - saltis ir pigus tepalas nedraugai :) > > "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message > news:iecnb1$33n$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> Pernai ziema pastebejau, o siemet kliuna dar labiau. >> Esme ta, kad vairo stiprintuvo hidraulinio tepalo zarna vos vos leidzia >> tepala. Taciau kazkaip nesukau sau del to galvos, kas puse metu ipilu po >> 50gr. ir vazineju toliau. >> Pernai ziema prie dideliu salciu pastebejau, kad uzvedus masina ir >> pradejus vaziuoti vairas sukasi sunkiai. Taciau tik pradejus vaziuoti >> viskas susitvarko ir toliau sklandziai sukinejasi (realiai kol is kiemo >> issuki, pasukineji vaira ir toliau viskas ok). >> Mano turimas ATF tepalas baigesi sia vasara, tad nusipirkau kita (speju >> pigesni, nes pats butelis kazkoks pigiau matosi padarytas, nes tokio kaip >> pries tai turejau - tiesiog toje parduotuveje nebuvo). Sia ziema tas >> reiskinys dar labiau sustiprejo. >> Per didziausius salcius, reikejo nemazai vazineti, kol vairas vel >> pradedavo sklandziai suktis. Ir tuo paciu siais metais pasireiske kitas >> idomus reiskinys. Vaziuojant tiesiai ir darant vingi ~45 laipsniu kampu >> vairas sukinejasi lengvai, taciau darant didesni posuki, tarkime nuo 40 >> iki 60 laipsniu - vairas sukasi sunkiai (tiek sukanti i kaire, tiek i >> desine) o nuo 60 laipsniu ir toliau vel sukasi lengvai. Ir paskui >> paleidus vaira, kad pats atsisuktu atgal jis grizta tarkime iki 60 >> laipsniu, ten "uzstringa" reikia rankomis sunkiau prasukti nuo 60 iki 40 >> laipsniu, o veliau nuo 40 iki pilno issitiesinimo vel pats graziai >> atsisuka. Sitas reiskinys daugiau pavazinejus (sushilus masinai pilnai) >> irgi absoliuciai praeina ir jo nebelieka, bet cia jau neuztenka tik >> isvaziuoti is kiemo. Reikia beveik per visa miesta pervaziuoti. Kai oras >> buvo sushiles iki ~ -5 vel viskas veikia kuo puikiausiai. Siandien ryte, >> saltukas -14 ir jau vel bajeriai. >> Klausimas kur cia beda? Ar gali buti, kad cia tas naujas tepalas koks >> nors klampesnis ar bijantis salcio? >> Ar cia jau laukt rimtesniu siurprizu? >> >> -- >> BMW >> E39 523 >>