As aptikau, kad vairo stiprintuvo skyscio radiatorius ala vampzdelis priekyje leidzia. O ten yra alumnijus ir tvirtinmo vietose prakirmija. Kaip supratau liga turetu buti. Pakeiciau y variny, situacija issisprende. "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> parašė naujienų news:iecnb1$33n$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > Pernai ziema pastebejau, o siemet kliuna dar labiau. > Esme ta, kad vairo stiprintuvo hidraulinio tepalo zarna vos vos leidzia > tepala. Taciau kazkaip nesukau sau del to galvos, kas puse metu ipilu po > 50gr. ir vazineju toliau. > Pernai ziema prie dideliu salciu pastebejau, kad uzvedus masina ir > pradejus vaziuoti vairas sukasi sunkiai. Taciau tik pradejus vaziuoti > viskas susitvarko ir toliau sklandziai sukinejasi (realiai kol is kiemo > issuki, pasukineji vaira ir toliau viskas ok). > Mano turimas ATF tepalas baigesi sia vasara, tad nusipirkau kita (speju > pigesni, nes pats butelis kazkoks pigiau matosi padarytas, nes tokio kaip > pries tai turejau - tiesiog toje parduotuveje nebuvo). Sia ziema tas > reiskinys dar labiau sustiprejo. > Per didziausius salcius, reikejo nemazai vazineti, kol vairas vel > pradedavo sklandziai suktis. Ir tuo paciu siais metais pasireiske kitas > idomus reiskinys. Vaziuojant tiesiai ir darant vingi ~45 laipsniu kampu > vairas sukinejasi lengvai, taciau darant didesni posuki, tarkime nuo 40 > iki 60 laipsniu - vairas sukasi sunkiai (tiek sukanti i kaire, tiek i > desine) o nuo 60 laipsniu ir toliau vel sukasi lengvai. Ir paskui paleidus > vaira, kad pats atsisuktu atgal jis grizta tarkime iki 60 laipsniu, ten > "uzstringa" reikia rankomis sunkiau prasukti nuo 60 iki 40 laipsniu, o > veliau nuo 40 iki pilno issitiesinimo vel pats graziai atsisuka. Sitas > reiskinys daugiau pavazinejus (sushilus masinai pilnai) irgi absoliuciai > praeina ir jo nebelieka, bet cia jau neuztenka tik isvaziuoti is kiemo. > Reikia beveik per visa miesta pervaziuoti. Kai oras buvo sushiles iki ~ -5 > vel viskas veikia kuo puikiausiai. Siandien ryte, saltukas -14 ir jau vel > bajeriai. > Klausimas kur cia beda? Ar gali buti, kad cia tas naujas tepalas koks nors > klampesnis ar bijantis salcio? > Ar cia jau laukt rimtesniu siurprizu? > > -- > BMW > E39 523 >