ATF DEXRON III http://en.wikipedia.org/wiki/DEXRON Tai jei ner garso, tai vargu ar problemos su siurbliu. Siaip servotronikas kaltas, jei pasunkeja uzkurus, nes slegis per mazhas. O per mazhas, nes nuleidzia per slanga. Bet kokiu atveju nesandari slanga turi but sutvarkyta. Tas dapylinejimas skysciu tai man nesuprantamas.. "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message news:iecu9b$ei0$1@trimpas.omnitel.net... > > Ne.Garso strigimo metu nera. Garsas tik buvo kazkada, kai jau smarkiai > truko tepalo, tai darant posuki, smarkiai susukus vaira siek tiek budavo. > O kas del atsakymo i savo klausima, tai pagalvojau kad gal dar gali buti > ir su paciu siurbliu gal kokios problemos. > O kas cia per tapalas dex3? Kas ji Vilniuje pardavineja? > > > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:iecr0u$950$1@trimpas.omnitel.net... >> Tikrai nuo tepalo priklauso, matem :) Litras dex3 kainuoja 20lt eiles >> pinigeli, tai ka tu ten sutaupysi? >> O jei slanga leidzia tai blogai, kinta slegis, jauciasi ant vairo >> sunkumo. >> Ar ner didesnio garso ish koloneles/stiprintuvo, kai tas vairas >> "uzstringa" ? >> >> Siaip tai pats atsakei i klausima - saltis ir pigus tepalas nedraugai :) >> >> "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message >> news:iecnb1$33n$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Sveiki, >>> Pernai ziema pastebejau, o siemet kliuna dar labiau. >>> Esme ta, kad vairo stiprintuvo hidraulinio tepalo zarna vos vos leidzia >>> tepala. Taciau kazkaip nesukau sau del to galvos, kas puse metu ipilu po >>> 50gr. ir vazineju toliau. >>> Pernai ziema prie dideliu salciu pastebejau, kad uzvedus masina ir >>> pradejus vaziuoti vairas sukasi sunkiai. Taciau tik pradejus vaziuoti >>> viskas susitvarko ir toliau sklandziai sukinejasi (realiai kol is kiemo >>> issuki, pasukineji vaira ir toliau viskas ok). >>> Mano turimas ATF tepalas baigesi sia vasara, tad nusipirkau kita (speju >>> pigesni, nes pats butelis kazkoks pigiau matosi padarytas, nes tokio >>> kaip pries tai turejau - tiesiog toje parduotuveje nebuvo). Sia ziema >>> tas reiskinys dar labiau sustiprejo. >>> Per didziausius salcius, reikejo nemazai vazineti, kol vairas vel >>> pradedavo sklandziai suktis. Ir tuo paciu siais metais pasireiske kitas >>> idomus reiskinys. Vaziuojant tiesiai ir darant vingi ~45 laipsniu kampu >>> vairas sukinejasi lengvai, taciau darant didesni posuki, tarkime nuo 40 >>> iki 60 laipsniu - vairas sukasi sunkiai (tiek sukanti i kaire, tiek i >>> desine) o nuo 60 laipsniu ir toliau vel sukasi lengvai. Ir paskui >>> paleidus vaira, kad pats atsisuktu atgal jis grizta tarkime iki 60 >>> laipsniu, ten "uzstringa" reikia rankomis sunkiau prasukti nuo 60 iki 40 >>> laipsniu, o veliau nuo 40 iki pilno issitiesinimo vel pats graziai >>> atsisuka. Sitas reiskinys daugiau pavazinejus (sushilus masinai pilnai) >>> irgi absoliuciai praeina ir jo nebelieka, bet cia jau neuztenka tik >>> isvaziuoti is kiemo. Reikia beveik per visa miesta pervaziuoti. Kai oras >>> buvo sushiles iki ~ -5 vel viskas veikia kuo puikiausiai. Siandien ryte, >>> saltukas -14 ir jau vel bajeriai. >>> Klausimas kur cia beda? Ar gali buti, kad cia tas naujas tepalas koks >>> nors klampesnis ar bijantis salcio? >>> Ar cia jau laukt rimtesniu siurprizu? >>> >>> -- >>> BMW >>> E39 523 >>> > >