Tema: Re: e46 vs e39 dyzeliai
Autorius: karloff
Data: 2010-12-28 22:02:18
Sakyciau jamk 3.0d ir nesuk pautu. Nu nusipirksi tu tas ziemines padangas
r17 viena karta, nenubiednesi, siais laikais navarkes neblogos buna o su jom
atrodys tikrai graziau nei su r15 baibokais. Nu keisdamas ypilsi pora litru
daugiau, pigesnio, balanemate. Noresi pataupyt - pataupysi ant pigesniu
filtru - separatoriaus filtra aplamai galesi isplaut - 90lt susitaupo vien
ant jo, oro filtra galima det ne uz 100 o uz 30. Pigesnes saliaros irgi
neproblema rast. Uztai nereiks kasdien vazineti nusususiu 4 cilindru
vibratorium, su juo net ner ka lygint...

:)))

"Opsius"  wrote in message news:ifd6n8$15n$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad tas apynaujis dyzelis turbut geriau vazioja ir bedu maziau. man nera
nei laio, nei noro vaikscioti, regulioti iranga ar pan...