Tema: Re: e46 vs e39 dyzeliai
Autorius: YZF
Data: 2010-12-29 23:42:25
man nereikia pavyzdziu, as esu prisivazinejes su tiek masinu kad viska
puikiai pats matau.

ir kas cia per palyginimas 180nm vs 240nm? ypac kai tas su 240nm turbut dar
ir sunkesnis arba pas ji ten tu nm nelabai like?

tu paimk 180nm ir 400nm (330d) ir tada papasakok bobutei apie tai kaip
nesijaucia skirtumo.