vienas ratas suka vola. o antra ratau jau volas suka :P "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:ic5lr4$g40$1@trimpas.omnitel.net... > blet tik neapsimesk kad zinojai kad abu ratai sukasi dabar. > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:ic5k32$d9v$1@trimpas.omnitel.net... >> nelysk ble. viska sugadinai.. >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >> news:ic5ih7$ard$1@trimpas.omnitel.net... >>> o ka pagal tave vienas ratas sukas matuojant? :D >>> >>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>> news:ic5i4c$a89$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tutis taip sake ? >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:ic5b5v$ut8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> siaip kiek esu mates ant stendo matuojant galia, visada sukasi du >>>>> ratai( netgi su laisvu difu). >>>>> As nesiginciju kad lsd duoda didesnius nuostolius, bet sakau jie ant >>>>> tiek mazi kad kalbet apie papildomus 50ag nuostoli tikrai neverta. >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>>> news:ic5b0f$ujo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>o lengviau viena rata sukt ar du ? >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:ic5ap3$u6h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu Dariau, as nesigincyju kad kazkiek didesni nuostoliai su Quaife, >>>>>>> bet ir tai nzn ar labai daug kazkas skiriasi vaziuojant tiesiai, >>>>>>> t.y. ne posukio metu. Nes jeigu rimtai idejus lsd nepajauciau as >>>>>>> apsoliuciai jokiu skirtumo nei sanaudose, nei valinime. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>> news:ic5abe$tej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai tu jei nezhinai koks skirtumas tai kam kalbi taip >>>>>>>> uzhtikrintai..., kad ir 50AG... ar tu zhinai 100% kas vyksta ant >>>>>>>> stendo su quaife kai tu ishmini sankaba ir t.t. Jei nezhinai tai >>>>>>>> nepizdi jei zhinai tai sorry nes ash nezhinau... >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>> news:ic5868$ps1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> jo jo Dariau, del Quaife pas mane nuostoliai transmisijoje didesni >>>>>>>>> ant 50ag. >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:ic4a1l$3qq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Shiaip ash irgi nemegstu pizdelintoju kurie kitus pizdelintojais >>>>>>>>>> vadina pizdelintojais vien del to kad jiems kazhkoks >>>>>>>>>> pizdelintojas ish univero kazhka pripizdelino... papasakok >>>>>>>>>> Nerijau ar tikrai pas jus su dischkiu transmisijoje nuostoliai >>>>>>>>>> vienodi? Negi dichkis irgi ysimetes quaife??? Tu kai kada irgi >>>>>>>>>> kai pavarai tai visai kaip tutis... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:ic3h49$9vf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> labai nemegstu kai zmones pyzdelina nezinodami, o sneka taip >>>>>>>>>>> tarsi butu znatokai nivjibeni. O siaip kad neatrodytu visiskas >>>>>>>>>>> pyzdunas p. Tautvydas galetu imesti savo golfo matavimo >>>>>>>>>>> rezultatus ant sito stendo, nes kaipo ir minejo kad yra dares >>>>>>>>>>> matavima ant jo. >>>>>>>>>>> O kad Vimotoj pievas rodo tai pasakysiu stopudovai, kadangi pas >>>>>>>>>>> dicki i ratus rodo ale 180 ar tai 190ag o variklio ale 211.Tai >>>>>>>>>>> gaunasi transmisijos nuostolis pas vienodas auto skiriasi >>>>>>>>>>> 20/30ag vs 70ag.:) >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>>>>>>>>> news:ic3fki$8ca$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> ka tu cia blet tam kaushui aiskini ? taigi matai, kad kaip >>>>>>>>>>>> postas, taip vemalas.... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:ic3fhe$88a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Taiva visazini, gavau atsakyma i klausima apie nuostolit.y. >>>>>>>>>>>>> kaip jis ivertinamas. Nuostoli ismatuoja pats stendas, t.y. >>>>>>>>>>>>> galia pas mane parode teisinga variklio, t.y. variklis >>>>>>>>>>>>> idealiai atitinka gamintyojo parametrus nurodomus.O nuostoliai >>>>>>>>>>>>> yra matuojami kazkaip issukus iki maksimalaus greicio, tada >>>>>>>>>>>>> isminama sankaba ir leidziama sustoti ratams iki nulio, ir >>>>>>>>>>>>> stendas ivertina kiek sudaro nuostolio visa besisukanti >>>>>>>>>>>>> transmisija ir t.t. ir nieko ivedineti nereikia jokiu +-70ag. >>>>>>>>>>>>> Taik kad mielas Tautvydai pries pyzdelindamas issiaikink o po >>>>>>>>>>>>> to rasinek.O tas destytuvas pasake kad stendas pas Vimota kuri >>>>>>>>>>>>> jis puikiai zino gali drasiai rodyti pievas, tiksliau tai ka >>>>>>>>>>>>> nori ta ir parodyt jis gali, nes stendas veikia kazkokiu ten >>>>>>>>>>>>> visai kitu principu, bande jis man aiskint bet uzsipisau as >>>>>>>>>>>>> klausyt tai nesigilinau per daug. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> P.S. paklaida kuri gali but ant sito stendo (VGTU katedroje) >>>>>>>>>>>>> yra maks 1,5proc. >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>> "Tautvydas" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:ibukol$542$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> nevienodai issuko, pas nerka 150aj I ratus cia 190. Nerka kai >>>>>>>>>>>>>> suko, ten uzstatyta, kad rodytu +70aj nuostoli. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "esquires" wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:ibtn4q$ovv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> ko tai man atrodo, kad pas juos stendas "patiunintas" >>>>>>>>>>>>>> greiciausiai, nes >>>>>>>>>>>>>> negali taip buti normaliomis salygomis kad du skirtingai >>>>>>>>>>>>>> susideveje motorai >>>>>>>>>>>>>> issuktu beveik vienodai. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:ibthre$g6f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> tai cia dickiui adresuota, kad as irgi nieko nedares o >>>>>>>>>>>>>>> issuko ta pati kaip mano, reiskia standartas. >>>>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >> > >