Prasivazinejau su nauju F25, 184 ag 2l zyzelis, naujas 8 pavaru automatas. demo auto buvo su praktiskai visa kas yra opciju sarase. Pirmas isores ispudis - daug geirau nei kad photo, auto 'paprasta' bet siluetas labai malonus, klasikinis, bet graziai 'plaukiantis'. Patiko dvi spalvos - tamsi melyna arba mineral silver. Vidus - ispudingas ir medziagu kokybe zymiai geriau nei buvusioje kartoje. Sport sedynes labai patogios, vairuotojo vieta labai ergonomiska. Patiko daug labiau nei kad F10. Uzpakalis ir nugara tiesiog 'prilipo' prie sedynes. Opciju sarasas gana ilgas, top-view kamera labai idomi ir patogi funkcija - bortai ir kitos kliutys is sonu puikiai matosi. HUD is pradziu patiko, bet ilgesneje kelioneje tiek gps rodykles, tiek greicio parodymai uzknistu pastoviai pries akis, ypac tamsu paros metu speju. Vaziavimo komfortas su normal settingais ir 18 ratais (245/50/18) labai malonus ir kelio nelygumus labai graziai sugeria. Pats vairavimo ispudis - labai malonus. 2 litru zyzelis, truputi gal per daug girdimas, bet bent pagal f10 savininku atsiliepimus, po 5000km, prasidirba ir tampa tylesnis (ar saviapgaule) bet garsas nera netoleravimo ribose (skiriasi aisku persedus is benzino). Galios - per akis, bet stipriau nuspaudus akseleratoriu - riaumoja truputi ir toks mazas lagas yra. bet kokiu atveju 2 litru X-as iki 100 begasi per 8,6 berods, kas yra daugiau nei kad respektabilu. Gamintojo nurodomos sanaudos mieste su automatu 6,7 litro. Mano test auto kompas rode 9.9, bet tikriausiai tai testavimu pasekme. Viena is atrakciju - pasivazinejimas (tik keleivio puseje) per visokias kliutis - i stacia ikalne su ijungta 'anti-nuriedejimo' funkcija- ilipo be nei trupucio riedejimo, hill descent nulaipino auto zemyn nuo nuokalnes irgi labai graziai. man kaip pakankamai daznai slidinejanciam, x-drive ir sios funkcijos labai i tema butu. kairiais ratais uzlipus ant rampas ir pavertus auto 25 laipsniu kampu is pradziu ziaurokai atrode, bet auto net viduje stipriai linguojant keleiviams stipriai stovejo. del zemo svorio centro, pasvirimo kampas gali buti iki 42 laipsniu sake. taip pat parode kaip veikia nauja x-drvie vaziuojant per visokias rampas, kai auto pakibdavo ant 3 ar kartais 2 ratu. reklaminis pristatymo sukis - labiausiai advanced 4 ratu sistema pasaulyje. siaip per kliutis vazinejant tikrai stabilumo jausmas niekada nepaliko. Pirmas ispudis - labai pavykusi auto. Dabar belieka palaukti kol vaikiskas ligas isgaudys ir ka parodys audi su savo nauja a6. bet f25 pasislinko i wish list'o virsune. F10 dar karta apziurejau, tai vis labiau ir labiau uznesa i 7 klase.