nustatoma pagal subjektyvu pojuty - lieciant ir ziurint. i labaratorija nesa paranoiku lietuviu smegeneles "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message news:ic8nq0$ops$1@trimpas.omnitel.net... > "medziagu kokybe zymiai geriau" > man visada buvo idomu, kas turima omeny sakant tai? Pagal ka tai yra > nustatoma? Cia imat megini ir nesat i kazkokia spec laboratorija? > PS straipsnis tai beveik galetum deti i koki autobuild lietuva gal :) > > > "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message > news:ic8kbj$lr0$1@trimpas.omnitel.net... >> Prasivazinejau su nauju F25, 184 ag 2l zyzelis, naujas 8 pavaru >> automatas. demo auto buvo su praktiskai visa kas yra opciju sarase. >> >> Pirmas isores ispudis - daug geirau nei kad photo, auto 'paprasta' bet >> siluetas labai malonus, klasikinis, bet graziai 'plaukiantis'. Patiko dvi >> spalvos - tamsi melyna arba mineral silver. >> >> Vidus - ispudingas ir medziagu kokybe zymiai geriau nei buvusioje >> kartoje. Sport sedynes labai patogios, vairuotojo vieta labai >> ergonomiska. Patiko daug labiau nei kad F10. Uzpakalis ir nugara tiesiog >> 'prilipo' prie sedynes. Opciju sarasas gana ilgas, top-view kamera labai >> idomi ir patogi funkcija - bortai ir kitos kliutys is sonu puikiai >> matosi. HUD is pradziu patiko, bet ilgesneje kelioneje tiek gps rodykles, >> tiek greicio parodymai uzknistu pastoviai pries akis, ypac tamsu paros >> metu speju. >> >> Vaziavimo komfortas su normal settingais ir 18 ratais (245/50/18) labai >> malonus ir kelio nelygumus labai graziai sugeria. Pats vairavimo >> ispudis - labai malonus. 2 litru zyzelis, truputi gal per daug girdimas, >> bet bent pagal f10 savininku atsiliepimus, po 5000km, prasidirba ir tampa >> tylesnis (ar saviapgaule) bet garsas nera netoleravimo ribose (skiriasi >> aisku persedus is benzino). Galios - per akis, bet stipriau nuspaudus >> akseleratoriu - riaumoja truputi ir toks mazas lagas yra. bet kokiu >> atveju 2 litru X-as iki 100 begasi per 8,6 berods, kas yra daugiau nei >> kad respektabilu. Gamintojo nurodomos sanaudos mieste su automatu 6,7 >> litro. Mano test auto kompas rode 9.9, bet tikriausiai tai testavimu >> pasekme. >> >> Viena is atrakciju - pasivazinejimas (tik keleivio puseje) per visokias >> kliutis - i stacia ikalne su ijungta 'anti-nuriedejimo' funkcija- ilipo >> be nei trupucio riedejimo, hill descent nulaipino auto zemyn nuo >> nuokalnes irgi labai graziai. man kaip pakankamai daznai slidinejanciam, >> x-drive ir sios funkcijos labai i tema butu. kairiais ratais uzlipus ant >> rampas ir pavertus auto 25 laipsniu kampu is pradziu ziaurokai atrode, >> bet auto net viduje stipriai linguojant keleiviams stipriai stovejo. del >> zemo svorio centro, pasvirimo kampas gali buti iki 42 laipsniu sake. taip >> pat parode kaip veikia nauja x-drvie vaziuojant per visokias rampas, kai >> auto pakibdavo ant 3 ar kartais 2 ratu. reklaminis pristatymo sukis - >> labiausiai advanced 4 ratu sistema pasaulyje. siaip per kliutis >> vazinejant tikrai stabilumo jausmas niekada nepaliko. >> >> Pirmas ispudis - labai pavykusi auto. Dabar belieka palaukti kol >> vaikiskas ligas isgaudys ir ka parodys audi su savo nauja a6. bet f25 >> pasislinko i wish list'o virsune. F10 dar karta apziurejau, tai vis >> labiau ir labiau uznesa i 7 klase. >> > >