Tema: Re: f25 test
Autorius: Mooney
Data: 2010-11-21 16:38:06
nemanau, paprastai didziausi cinikai ir buna didziausi jautruoliai.

nors jei uzsiimi sielos reikalais, gal galiu patarimo kreiptis? atjautus ir 
protingas, siela atsigautu duagiau bendraujant.

"all set" <allset@inbox.lt> wrote in message 
news:icb8vj$r0o$1@trimpas.omnitel.net...
> tikiuosi neizeidziau tamstos jautrios sielos?
>
> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message 
> news:ic9dli$dc8$1@trimpas.omnitel.net...
>> nustatoma pagal subjektyvu pojuty - lieciant ir ziurint.
>>
>> i labaratorija nesa paranoiku lietuviu smegeneles
>>
>> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message 
>> news:ic8nq0$ops$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "medziagu kokybe zymiai geriau"
>>> man visada buvo idomu, kas turima omeny sakant tai? Pagal ka tai yra 
>>> nustatoma? Cia imat megini ir nesat i kazkokia spec laboratorija?
>>> PS straipsnis tai beveik galetum deti i koki autobuild lietuva gal :)
>>>
>>>
>>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message 
>>> news:ic8kbj$lr0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Prasivazinejau su nauju F25, 184 ag 2l zyzelis, naujas 8 pavaru 
>>>> automatas. demo auto buvo su praktiskai visa kas yra opciju sarase.
>>>>
>>>> Pirmas isores ispudis - daug geirau nei kad photo, auto 'paprasta' bet 
>>>> siluetas labai malonus, klasikinis, bet graziai 'plaukiantis'. Patiko 
>>>> dvi spalvos - tamsi melyna arba mineral silver.
>>>>
>>>> Vidus - ispudingas ir medziagu kokybe zymiai geriau nei buvusioje 
>>>> kartoje. Sport sedynes labai patogios, vairuotojo vieta labai 
>>>> ergonomiska. Patiko daug labiau nei kad F10. Uzpakalis ir nugara 
>>>> tiesiog 'prilipo' prie sedynes. Opciju sarasas gana ilgas, top-view 
>>>> kamera labai idomi ir patogi funkcija - bortai ir kitos kliutys is sonu 
>>>> puikiai matosi. HUD is pradziu patiko, bet ilgesneje kelioneje tiek gps 
>>>> rodykles, tiek greicio parodymai uzknistu pastoviai pries akis, ypac 
>>>> tamsu paros metu speju.
>>>>
>>>> Vaziavimo komfortas su normal settingais ir 18 ratais (245/50/18) labai 
>>>> malonus ir kelio nelygumus labai graziai sugeria. Pats vairavimo 
>>>> ispudis - labai malonus. 2 litru zyzelis, truputi gal per daug 
>>>> girdimas, bet bent pagal f10 savininku atsiliepimus, po 5000km, 
>>>> prasidirba ir tampa tylesnis (ar saviapgaule) bet garsas nera 
>>>> netoleravimo ribose (skiriasi aisku persedus is benzino). Galios - per 
>>>> akis, bet stipriau nuspaudus akseleratoriu - riaumoja truputi ir toks 
>>>> mazas lagas yra. bet kokiu atveju 2 litru X-as iki 100 begasi per 8,6 
>>>> berods, kas yra daugiau nei kad respektabilu. Gamintojo nurodomos 
>>>> sanaudos mieste su automatu 6,7 litro. Mano test auto kompas rode 9.9, 
>>>> bet tikriausiai tai testavimu pasekme.
>>>>
>>>> Viena is atrakciju - pasivazinejimas (tik keleivio puseje) per visokias 
>>>> kliutis - i stacia ikalne su ijungta 'anti-nuriedejimo' funkcija- ilipo 
>>>> be nei trupucio riedejimo, hill descent nulaipino auto zemyn nuo 
>>>> nuokalnes irgi labai graziai. man kaip pakankamai daznai 
>>>> slidinejanciam, x-drive ir sios funkcijos labai i tema butu. kairiais 
>>>> ratais uzlipus ant rampas ir pavertus auto 25 laipsniu kampu is pradziu 
>>>> ziaurokai atrode, bet auto net viduje stipriai linguojant keleiviams 
>>>> stipriai stovejo. del zemo svorio centro, pasvirimo kampas gali buti 
>>>> iki 42 laipsniu sake. taip pat parode kaip veikia nauja x-drvie 
>>>> vaziuojant per visokias rampas, kai auto pakibdavo ant 3 ar kartais 2 
>>>> ratu. reklaminis pristatymo sukis - labiausiai advanced 4 ratu sistema 
>>>> pasaulyje. siaip per kliutis vazinejant tikrai stabilumo jausmas 
>>>> niekada nepaliko.
>>>>
>>>> Pirmas ispudis - labai pavykusi auto. Dabar belieka palaukti kol 
>>>> vaikiskas ligas isgaudys ir ka parodys audi su savo nauja a6. bet f25 
>>>> pasislinko i wish list'o virsune. F10 dar karta apziurejau, tai vis 
>>>> labiau ir labiau uznesa i 7 klase.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>