nemanau, paprastai didziausi cinikai ir buna didziausi jautruoliai. nors jei uzsiimi sielos reikalais, gal galiu patarimo kreiptis? atjautus ir protingas, siela atsigautu duagiau bendraujant. "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message news:icb8vj$r0o$1@trimpas.omnitel.net... > tikiuosi neizeidziau tamstos jautrios sielos? > > "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message > news:ic9dli$dc8$1@trimpas.omnitel.net... >> nustatoma pagal subjektyvu pojuty - lieciant ir ziurint. >> >> i labaratorija nesa paranoiku lietuviu smegeneles >> >> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message >> news:ic8nq0$ops$1@trimpas.omnitel.net... >>> "medziagu kokybe zymiai geriau" >>> man visada buvo idomu, kas turima omeny sakant tai? Pagal ka tai yra >>> nustatoma? Cia imat megini ir nesat i kazkokia spec laboratorija? >>> PS straipsnis tai beveik galetum deti i koki autobuild lietuva gal :) >>> >>> >>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >>> news:ic8kbj$lr0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Prasivazinejau su nauju F25, 184 ag 2l zyzelis, naujas 8 pavaru >>>> automatas. demo auto buvo su praktiskai visa kas yra opciju sarase. >>>> >>>> Pirmas isores ispudis - daug geirau nei kad photo, auto 'paprasta' bet >>>> siluetas labai malonus, klasikinis, bet graziai 'plaukiantis'. Patiko >>>> dvi spalvos - tamsi melyna arba mineral silver. >>>> >>>> Vidus - ispudingas ir medziagu kokybe zymiai geriau nei buvusioje >>>> kartoje. Sport sedynes labai patogios, vairuotojo vieta labai >>>> ergonomiska. Patiko daug labiau nei kad F10. Uzpakalis ir nugara >>>> tiesiog 'prilipo' prie sedynes. Opciju sarasas gana ilgas, top-view >>>> kamera labai idomi ir patogi funkcija - bortai ir kitos kliutys is sonu >>>> puikiai matosi. HUD is pradziu patiko, bet ilgesneje kelioneje tiek gps >>>> rodykles, tiek greicio parodymai uzknistu pastoviai pries akis, ypac >>>> tamsu paros metu speju. >>>> >>>> Vaziavimo komfortas su normal settingais ir 18 ratais (245/50/18) labai >>>> malonus ir kelio nelygumus labai graziai sugeria. Pats vairavimo >>>> ispudis - labai malonus. 2 litru zyzelis, truputi gal per daug >>>> girdimas, bet bent pagal f10 savininku atsiliepimus, po 5000km, >>>> prasidirba ir tampa tylesnis (ar saviapgaule) bet garsas nera >>>> netoleravimo ribose (skiriasi aisku persedus is benzino). Galios - per >>>> akis, bet stipriau nuspaudus akseleratoriu - riaumoja truputi ir toks >>>> mazas lagas yra. bet kokiu atveju 2 litru X-as iki 100 begasi per 8,6 >>>> berods, kas yra daugiau nei kad respektabilu. Gamintojo nurodomos >>>> sanaudos mieste su automatu 6,7 litro. Mano test auto kompas rode 9.9, >>>> bet tikriausiai tai testavimu pasekme. >>>> >>>> Viena is atrakciju - pasivazinejimas (tik keleivio puseje) per visokias >>>> kliutis - i stacia ikalne su ijungta 'anti-nuriedejimo' funkcija- ilipo >>>> be nei trupucio riedejimo, hill descent nulaipino auto zemyn nuo >>>> nuokalnes irgi labai graziai. man kaip pakankamai daznai >>>> slidinejanciam, x-drive ir sios funkcijos labai i tema butu. kairiais >>>> ratais uzlipus ant rampas ir pavertus auto 25 laipsniu kampu is pradziu >>>> ziaurokai atrode, bet auto net viduje stipriai linguojant keleiviams >>>> stipriai stovejo. del zemo svorio centro, pasvirimo kampas gali buti >>>> iki 42 laipsniu sake. taip pat parode kaip veikia nauja x-drvie >>>> vaziuojant per visokias rampas, kai auto pakibdavo ant 3 ar kartais 2 >>>> ratu. reklaminis pristatymo sukis - labiausiai advanced 4 ratu sistema >>>> pasaulyje. siaip per kliutis vazinejant tikrai stabilumo jausmas >>>> niekada nepaliko. >>>> >>>> Pirmas ispudis - labai pavykusi auto. Dabar belieka palaukti kol >>>> vaikiskas ligas isgaudys ir ka parodys audi su savo nauja a6. bet f25 >>>> pasislinko i wish list'o virsune. F10 dar karta apziurejau, tai vis >>>> labiau ir labiau uznesa i 7 klase. >>>> >>> >>> >> >> > >