Tema: Re: f25 test
Autorius: all set
Data: 2010-11-20 17:00:16
"medziagu kokybe zymiai geriau"
man visada buvo idomu, kas turima omeny sakant tai? Pagal ka tai yra 
nustatoma? Cia imat megini ir nesat i kazkokia spec laboratorija?
PS straipsnis tai beveik galetum deti i koki autobuild lietuva gal :)


"Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message 
news:ic8kbj$lr0$1@trimpas.omnitel.net...
> Prasivazinejau su nauju F25, 184 ag 2l zyzelis, naujas 8 pavaru automatas. 
> demo auto buvo su praktiskai visa kas yra opciju sarase.
>
> Pirmas isores ispudis - daug geirau nei kad photo, auto 'paprasta' bet 
> siluetas labai malonus, klasikinis, bet graziai 'plaukiantis'. Patiko dvi 
> spalvos - tamsi melyna arba mineral silver.
>
> Vidus - ispudingas ir medziagu kokybe zymiai geriau nei buvusioje kartoje. 
> Sport sedynes labai patogios, vairuotojo vieta labai ergonomiska. Patiko 
> daug labiau nei kad F10. Uzpakalis ir nugara tiesiog 'prilipo' prie 
> sedynes. Opciju sarasas gana ilgas, top-view kamera labai idomi ir patogi 
> funkcija - bortai ir kitos kliutys is sonu puikiai matosi. HUD is pradziu 
> patiko, bet ilgesneje kelioneje tiek gps rodykles, tiek greicio parodymai 
> uzknistu pastoviai pries akis, ypac tamsu paros metu speju.
>
> Vaziavimo komfortas su normal settingais ir 18 ratais (245/50/18) labai 
> malonus ir kelio nelygumus labai graziai sugeria. Pats vairavimo ispudis - 
> labai malonus. 2 litru zyzelis, truputi gal per daug girdimas, bet bent 
> pagal f10 savininku atsiliepimus, po 5000km, prasidirba ir tampa tylesnis 
> (ar saviapgaule) bet garsas nera netoleravimo ribose (skiriasi aisku 
> persedus is benzino). Galios - per akis, bet stipriau nuspaudus 
> akseleratoriu - riaumoja truputi ir toks mazas lagas yra. bet kokiu atveju 
> 2 litru X-as iki 100 begasi per 8,6 berods, kas yra daugiau nei kad 
> respektabilu. Gamintojo nurodomos sanaudos mieste su automatu 6,7 litro. 
> Mano test auto kompas rode 9.9, bet tikriausiai tai testavimu pasekme.
>
> Viena is atrakciju - pasivazinejimas (tik keleivio puseje) per visokias 
> kliutis - i stacia ikalne su ijungta 'anti-nuriedejimo' funkcija- ilipo be 
> nei trupucio riedejimo, hill descent nulaipino auto zemyn nuo nuokalnes 
> irgi labai graziai. man kaip pakankamai daznai slidinejanciam, x-drive ir 
> sios funkcijos labai i tema butu. kairiais ratais uzlipus ant rampas ir 
> pavertus auto 25 laipsniu kampu is pradziu ziaurokai atrode, bet auto net 
> viduje stipriai linguojant keleiviams stipriai stovejo. del zemo svorio 
> centro, pasvirimo kampas gali buti iki 42 laipsniu sake. taip pat parode 
> kaip veikia nauja x-drvie vaziuojant per visokias rampas, kai auto 
> pakibdavo ant 3 ar kartais 2 ratu. reklaminis pristatymo sukis - 
> labiausiai advanced 4 ratu sistema pasaulyje. siaip per kliutis vazinejant 
> tikrai stabilumo jausmas niekada nepaliko.
>
> Pirmas ispudis - labai pavykusi auto. Dabar belieka palaukti kol vaikiskas 
> ligas isgaudys ir ka parodys audi su savo nauja a6. bet f25 pasislinko i 
> wish list'o virsune. F10 dar karta apziurejau, tai vis labiau ir labiau 
> uznesa i 7 klase.
>