"medziagu kokybe zymiai geriau" man visada buvo idomu, kas turima omeny sakant tai? Pagal ka tai yra nustatoma? Cia imat megini ir nesat i kazkokia spec laboratorija? PS straipsnis tai beveik galetum deti i koki autobuild lietuva gal :) "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message news:ic8kbj$lr0$1@trimpas.omnitel.net... > Prasivazinejau su nauju F25, 184 ag 2l zyzelis, naujas 8 pavaru automatas. > demo auto buvo su praktiskai visa kas yra opciju sarase. > > Pirmas isores ispudis - daug geirau nei kad photo, auto 'paprasta' bet > siluetas labai malonus, klasikinis, bet graziai 'plaukiantis'. Patiko dvi > spalvos - tamsi melyna arba mineral silver. > > Vidus - ispudingas ir medziagu kokybe zymiai geriau nei buvusioje kartoje. > Sport sedynes labai patogios, vairuotojo vieta labai ergonomiska. Patiko > daug labiau nei kad F10. Uzpakalis ir nugara tiesiog 'prilipo' prie > sedynes. Opciju sarasas gana ilgas, top-view kamera labai idomi ir patogi > funkcija - bortai ir kitos kliutys is sonu puikiai matosi. HUD is pradziu > patiko, bet ilgesneje kelioneje tiek gps rodykles, tiek greicio parodymai > uzknistu pastoviai pries akis, ypac tamsu paros metu speju. > > Vaziavimo komfortas su normal settingais ir 18 ratais (245/50/18) labai > malonus ir kelio nelygumus labai graziai sugeria. Pats vairavimo ispudis - > labai malonus. 2 litru zyzelis, truputi gal per daug girdimas, bet bent > pagal f10 savininku atsiliepimus, po 5000km, prasidirba ir tampa tylesnis > (ar saviapgaule) bet garsas nera netoleravimo ribose (skiriasi aisku > persedus is benzino). Galios - per akis, bet stipriau nuspaudus > akseleratoriu - riaumoja truputi ir toks mazas lagas yra. bet kokiu atveju > 2 litru X-as iki 100 begasi per 8,6 berods, kas yra daugiau nei kad > respektabilu. Gamintojo nurodomos sanaudos mieste su automatu 6,7 litro. > Mano test auto kompas rode 9.9, bet tikriausiai tai testavimu pasekme. > > Viena is atrakciju - pasivazinejimas (tik keleivio puseje) per visokias > kliutis - i stacia ikalne su ijungta 'anti-nuriedejimo' funkcija- ilipo be > nei trupucio riedejimo, hill descent nulaipino auto zemyn nuo nuokalnes > irgi labai graziai. man kaip pakankamai daznai slidinejanciam, x-drive ir > sios funkcijos labai i tema butu. kairiais ratais uzlipus ant rampas ir > pavertus auto 25 laipsniu kampu is pradziu ziaurokai atrode, bet auto net > viduje stipriai linguojant keleiviams stipriai stovejo. del zemo svorio > centro, pasvirimo kampas gali buti iki 42 laipsniu sake. taip pat parode > kaip veikia nauja x-drvie vaziuojant per visokias rampas, kai auto > pakibdavo ant 3 ar kartais 2 ratu. reklaminis pristatymo sukis - > labiausiai advanced 4 ratu sistema pasaulyje. siaip per kliutis vazinejant > tikrai stabilumo jausmas niekada nepaliko. > > Pirmas ispudis - labai pavykusi auto. Dabar belieka palaukti kol vaikiskas > ligas isgaudys ir ka parodys audi su savo nauja a6. bet f25 pasislinko i > wish list'o virsune. F10 dar karta apziurejau, tai vis labiau ir labiau > uznesa i 7 klase. >