Tema: Re: Radau motora xuligankei (KB)
Autorius: Tautvydas
Data: 2010-11-18 22:50:12
Na VGTU stendas lygiai tai pat gali rodyti pievas. Plius stock 335i ten rodo
345aj..

Ten tiksliai nepamenu, bet man nm rode arti 500..

Paziuresiu kreives kita diena, kitame kompiuteryje yra.

"Nerijus330Ci"  wrote in message news:ic3fhe$88a$1@trimpas.omnitel.net...

Taiva visazini, gavau atsakyma i  klausima apie nuostolit.y. kaip jis
ivertinamas. Nuostoli ismatuoja pats stendas, t.y. galia pas mane parode
teisinga variklio, t.y. variklis idealiai atitinka gamintyojo parametrus
nurodomus.O nuostoliai yra matuojami kazkaip issukus iki maksimalaus
greicio, tada isminama sankaba ir leidziama sustoti ratams iki nulio, ir
stendas ivertina kiek sudaro nuostolio visa besisukanti transmisija ir t.t.
ir nieko ivedineti nereikia jokiu +-70ag. Taik kad mielas Tautvydai pries
pyzdelindamas issiaikink o po to rasinek.O tas destytuvas pasake kad stendas
pas Vimota kuri jis puikiai zino gali drasiai rodyti pievas, tiksliau tai ka
nori ta ir parodyt jis gali, nes stendas veikia kazkokiu ten visai kitu
principu, bande jis man aiskint bet uzsipisau as klausyt tai nesigilinau per
daug.

P.S. paklaida kuri gali but ant sito stendo (VGTU katedroje) yra maks
1,5proc.
--
BMW 330Ci M Sportpaket II