Tai tu jei nezhinai koks skirtumas tai kam kalbi taip uzhtikrintai..., kad ir 50AG... ar tu zhinai 100% kas vyksta ant stendo su quaife kai tu ishmini sankaba ir t.t. Jei nezhinai tai nepizdi jei zhinai tai sorry nes ash nezhinau... FX "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:ic5868$ps1$1@trimpas.omnitel.net... > jo jo Dariau, del Quaife pas mane nuostoliai transmisijoje didesni ant > 50ag. > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:ic4a1l$3qq$1@trimpas.omnitel.net... >> Shiaip ash irgi nemegstu pizdelintoju kurie kitus pizdelintojais vadina >> pizdelintojais vien del to kad jiems kazhkoks pizdelintojas ish univero >> kazhka pripizdelino... papasakok Nerijau ar tikrai pas jus su dischkiu >> transmisijoje nuostoliai vienodi? Negi dichkis irgi ysimetes quaife??? Tu >> kai kada irgi kai pavarai tai visai kaip tutis... >> >> FX >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:ic3h49$9vf$1@trimpas.omnitel.net... >>> labai nemegstu kai zmones pyzdelina nezinodami, o sneka taip tarsi butu >>> znatokai nivjibeni. O siaip kad neatrodytu visiskas pyzdunas p. >>> Tautvydas galetu imesti savo golfo matavimo rezultatus ant sito stendo, >>> nes kaipo ir minejo kad yra dares matavima ant jo. >>> O kad Vimotoj pievas rodo tai pasakysiu stopudovai, kadangi pas dicki i >>> ratus rodo ale 180 ar tai 190ag o variklio ale 211.Tai gaunasi >>> transmisijos nuostolis pas vienodas auto skiriasi 20/30ag vs 70ag.:) >>> -- >>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>> news:ic3fki$8ca$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ka tu cia blet tam kaushui aiskini ? taigi matai, kad kaip postas, taip >>>> vemalas.... >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:ic3fhe$88a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Taiva visazini, gavau atsakyma i klausima apie nuostolit.y. kaip jis >>>>> ivertinamas. Nuostoli ismatuoja pats stendas, t.y. galia pas mane >>>>> parode teisinga variklio, t.y. variklis idealiai atitinka gamintyojo >>>>> parametrus nurodomus.O nuostoliai yra matuojami kazkaip issukus iki >>>>> maksimalaus greicio, tada isminama sankaba ir leidziama sustoti ratams >>>>> iki nulio, ir stendas ivertina kiek sudaro nuostolio visa besisukanti >>>>> transmisija ir t.t. ir nieko ivedineti nereikia jokiu +-70ag. Taik kad >>>>> mielas Tautvydai pries pyzdelindamas issiaikink o po to rasinek.O tas >>>>> destytuvas pasake kad stendas pas Vimota kuri jis puikiai zino gali >>>>> drasiai rodyti pievas, tiksliau tai ka nori ta ir parodyt jis gali, >>>>> nes stendas veikia kazkokiu ten visai kitu principu, bande jis man >>>>> aiskint bet uzsipisau as klausyt tai nesigilinau per daug. >>>>> >>>>> P.S. paklaida kuri gali but ant sito stendo (VGTU katedroje) yra maks >>>>> 1,5proc. >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>> "Tautvydas" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ibukol$542$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nevienodai issuko, pas nerka 150aj I ratus cia 190. Nerka kai suko, >>>>>> ten uzstatyta, kad rodytu +70aj nuostoli. >>>>>> >>>>>> "esquires" wrote in message news:ibtn4q$ovv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> ko tai man atrodo, kad pas juos stendas "patiunintas" greiciausiai, >>>>>> nes >>>>>> negali taip buti normaliomis salygomis kad du skirtingai susideveje >>>>>> motorai >>>>>> issuktu beveik vienodai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:ibthre$g6f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tai cia dickiui adresuota, kad as irgi nieko nedares o issuko ta >>>>>>> pati kaip mano, reiskia standartas. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >> > >