sukibimas mazina galia ar didina ? "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:ic5j4b$brt$1@trimpas.omnitel.net... > Nu Vycka baik bajerius, jeigu kalba eitu apie tokius nuostolius tai ciuju > pakeitus is laisvo i paprasta difa bmwas mano turejo pradet vaziuot kaip > 320ci. mazdaug, bet praktikoje niekas nepasikeite, netgi matuojant > pagreiti iki 160km/h skirtumas nepastebetas, o ne manai kad jis butu jeigu > po lsd idejimo staiga pas mane -50ag i ratus gautusi? > Matai skirtumas tame kad as viska bandau praktikoje ir tada rasau, o ne > priesingai negu FX-as teoriskai svarstau kad nuo LSD achujenai nuostoliai > padideja. (Dariau nesupyk, nieko asmenisko). > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:ic5i4c$a89$1@trimpas.omnitel.net... >> tutis taip sake ? >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:ic5b5v$ut8$1@trimpas.omnitel.net... >>> siaip kiek esu mates ant stendo matuojant galia, visada sukasi du >>> ratai( netgi su laisvu difu). >>> As nesiginciju kad lsd duoda didesnius nuostolius, bet sakau jie ant >>> tiek mazi kad kalbet apie papildomus 50ag nuostoli tikrai neverta. >>> -- >>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>> news:ic5b0f$ujo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o lengviau viena rata sukt ar du ? >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:ic5ap3$u6h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu Dariau, as nesigincyju kad kazkiek didesni nuostoliai su Quaife, >>>>> bet ir tai nzn ar labai daug kazkas skiriasi vaziuojant tiesiai, t.y. >>>>> ne posukio metu. Nes jeigu rimtai idejus lsd nepajauciau as >>>>> apsoliuciai jokiu skirtumo nei sanaudose, nei valinime. >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:ic5abe$tej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai tu jei nezhinai koks skirtumas tai kam kalbi taip >>>>>> uzhtikrintai..., kad ir 50AG... ar tu zhinai 100% kas vyksta ant >>>>>> stendo su quaife kai tu ishmini sankaba ir t.t. Jei nezhinai tai >>>>>> nepizdi jei zhinai tai sorry nes ash nezhinau... >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:ic5868$ps1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> jo jo Dariau, del Quaife pas mane nuostoliai transmisijoje didesni >>>>>>> ant 50ag. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>> news:ic4a1l$3qq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Shiaip ash irgi nemegstu pizdelintoju kurie kitus pizdelintojais >>>>>>>> vadina pizdelintojais vien del to kad jiems kazhkoks pizdelintojas >>>>>>>> ish univero kazhka pripizdelino... papasakok Nerijau ar tikrai pas >>>>>>>> jus su dischkiu transmisijoje nuostoliai vienodi? Negi dichkis irgi >>>>>>>> ysimetes quaife??? Tu kai kada irgi kai pavarai tai visai kaip >>>>>>>> tutis... >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>> news:ic3h49$9vf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> labai nemegstu kai zmones pyzdelina nezinodami, o sneka taip tarsi >>>>>>>>> butu znatokai nivjibeni. O siaip kad neatrodytu visiskas pyzdunas >>>>>>>>> p. Tautvydas galetu imesti savo golfo matavimo rezultatus ant sito >>>>>>>>> stendo, nes kaipo ir minejo kad yra dares matavima ant jo. >>>>>>>>> O kad Vimotoj pievas rodo tai pasakysiu stopudovai, kadangi pas >>>>>>>>> dicki i ratus rodo ale 180 ar tai 190ag o variklio ale 211.Tai >>>>>>>>> gaunasi transmisijos nuostolis pas vienodas auto skiriasi 20/30ag >>>>>>>>> vs 70ag.:) >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>>>>>>> news:ic3fki$8ca$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> ka tu cia blet tam kaushui aiskini ? taigi matai, kad kaip >>>>>>>>>> postas, taip vemalas.... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:ic3fhe$88a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Taiva visazini, gavau atsakyma i klausima apie nuostolit.y. >>>>>>>>>>> kaip jis ivertinamas. Nuostoli ismatuoja pats stendas, t.y. >>>>>>>>>>> galia pas mane parode teisinga variklio, t.y. variklis idealiai >>>>>>>>>>> atitinka gamintyojo parametrus nurodomus.O nuostoliai yra >>>>>>>>>>> matuojami kazkaip issukus iki maksimalaus greicio, tada isminama >>>>>>>>>>> sankaba ir leidziama sustoti ratams iki nulio, ir stendas >>>>>>>>>>> ivertina kiek sudaro nuostolio visa besisukanti transmisija ir >>>>>>>>>>> t.t. ir nieko ivedineti nereikia jokiu +-70ag. Taik kad mielas >>>>>>>>>>> Tautvydai pries pyzdelindamas issiaikink o po to rasinek.O tas >>>>>>>>>>> destytuvas pasake kad stendas pas Vimota kuri jis puikiai zino >>>>>>>>>>> gali drasiai rodyti pievas, tiksliau tai ka nori ta ir parodyt >>>>>>>>>>> jis gali, nes stendas veikia kazkokiu ten visai kitu principu, >>>>>>>>>>> bande jis man aiskint bet uzsipisau as klausyt tai nesigilinau >>>>>>>>>>> per daug. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> P.S. paklaida kuri gali but ant sito stendo (VGTU katedroje) yra >>>>>>>>>>> maks 1,5proc. >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>> "Tautvydas" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:ibukol$542$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> nevienodai issuko, pas nerka 150aj I ratus cia 190. Nerka kai >>>>>>>>>>>> suko, ten uzstatyta, kad rodytu +70aj nuostoli. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "esquires" wrote in message >>>>>>>>>>>> news:ibtn4q$ovv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> ko tai man atrodo, kad pas juos stendas "patiunintas" >>>>>>>>>>>> greiciausiai, nes >>>>>>>>>>>> negali taip buti normaliomis salygomis kad du skirtingai >>>>>>>>>>>> susideveje motorai >>>>>>>>>>>> issuktu beveik vienodai. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:ibthre$g6f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> tai cia dickiui adresuota, kad as irgi nieko nedares o issuko >>>>>>>>>>>>> ta pati kaip mano, reiskia standartas. >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >> > >