Juzefai zhinai kas man patiko ish pripustu motoru... keista pripazhinti bet VW Polo 1.4 kokstai su dvigubu priputimu. Buvau ta shudu karuti per atostogas ishsinuomaves tai labai jau linksmai jis sukasi ir net uzhkilus aukshchiau y kalnus kur atmosferikai ishvis pridusta :D Keista bet tam motorui su jo litrazhu ir galingumu jokiu pretenziju neturiu, visur instant responzas y gaza ir t.t. FX "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:hbfvu8$agi$1@trimpas.omnitel.net... > bandziau visokias, kokiu reikia? 535d tinka? > > tu kalbi apie zemu apsuku laga, kuri, kaip as jau rasiau, inzinieriai po > biski tvarko. Ir jis "mazeja". Bet gazo-responsas vistiek dar atsilieka. > > As taves galiu paklausti, kokia paskutine NA masina kuri turi virs 300Ag > bandei? > > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hbfhe6$qt4$1@trimpas.omnitel.net... >> Kokia paskutine turbo auto bandei? >> >> TT variklis jokio lago netures. Sukimo momentas tolygiai dides labai >> anksti ir +- isliks iki galo. >> >> Siaip bendrai susidaro vaizdas, kad kalbi apie senus turbavykus... >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų >> news:hbf8e8$j69$1@trimpas.omnitel.net... >>> Response nebuvimas, turbo lagas. Aisku tie kurie vazineja su >>> automatinemis dezemis - jiems tokie dalykai turbut isviso neaktualus, >>> pas juos yra trys rezimai - gazas on ir gazasoff bei cruizas. >>> >>> Labai gerai jauciasi kai vaziuoji su to paties galingumo NA ir turbinine >>> masina, tai pas turbinine gali gaza staigiai iki dugno duoti ir >>> atleisti - niekas neivyksta. Pas NA - masina iskarto trukteli i prieki >>> (reakcija i gaza). >>> >>> Tai automatiskai susije ir su sukibimo-per-gaza pajautimu ir >>> kontroliavimu. >>> >>> Beabejo zemu apsuku lagas irgi dar yra, nors po biski jau mazeja. Taip >>> pat galbut netolygus sukimo momento didejimas, staigus pakilimas >>> isbalansuoja apsuku skale. Bet cia pripratimo ir savotisko stiliaus >>> reikalas.Kai kada tai buna fun factorius. >>> >>> Apie eksploatacijos dalykus cia nekalbu, t.y. turbinu ten patikimumas ir >>> kiti dalykai. >>> >>> >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hbers6$8e6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kokie esami minusai? Ivardink. >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų >>>> news:hbd8hr$9c0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Priverstinis oro iputimas - neisvengiama ateitis. Ar turbinos ar >>>>> kompresoriai ar ju ivairios kombinacijos ir kitokie hibridai. Taip jau >>>>> deja yra. Tik galbut technologija sugebes panaikinti esamu turbo >>>>> varikliu minusus. Tada bus gerai. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hbd3fl$4v3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Todėl, kad tokių daug. Nebeliko išskirtinumo. Nes turbininį variklį >>>>>> gali padaryt bet kas - bet ne bet kas gali padaryt atmosferiką, kuris >>>>>> galėtų varžytis su turbininiu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >>>>>> news:hbck4m$nb9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> :) o kodel taip jau ir sudas? as ne inzinierius nelabai suprantu >>>>>>> kame shudumas gaunasi >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hbaisd$bck$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> šūdas, kad V8. Šūdas kad turbo. Greičiausiai dar dėl daug ko bus >>>>>>>> šūdas. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hba0jl$opv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20807 >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >