Japonai turetu ilgai laikytis, nes su ekologija nesipyksta. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:hbd8tl$9kb$1@trimpas.omnitel.net... > nu, esminis žodis - deja.... Visgi, viena yra V10 su 9krpm, kita - > turbavykas, kuri gali "pripūst" tiek, kol pradės lydytis stūmokliai..... > > > Beliks Honda S2000..... įdomu, kiek japonai laikysis..... > > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:hbd8hr$9c0$1@trimpas.omnitel.net... >> Priverstinis oro iputimas - neisvengiama ateitis. Ar turbinos ar >> kompresoriai ar ju ivairios kombinacijos ir kitokie hibridai. Taip jau >> deja yra. Tik galbut technologija sugebes panaikinti esamu turbo varikliu >> minusus. Tada bus gerai. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hbd3fl$4v3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Todėl, kad tokių daug. Nebeliko išskirtinumo. Nes turbininį variklį gali >>> padaryt bet kas - bet ne bet kas gali padaryt atmosferiką, kuris galėtų >>> varžytis su turbininiu. >>> >>> >>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >>> news:hbck4m$nb9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> :) o kodel taip jau ir sudas? as ne inzinierius nelabai suprantu kame >>>> shudumas gaunasi >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hbaisd$bck$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> šūdas, kad V8. Šūdas kad turbo. Greičiausiai dar dėl daug ko bus >>>>> šūdas. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hba0jl$opv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20807 >>>>> >>>> >>>> >>