nu, esminis žodis - deja.... Visgi, viena yra V10 su 9krpm, kita - turbavykas, kuri gali "pripūst" tiek, kol pradės lydytis stūmokliai..... Beliks Honda S2000..... įdomu, kiek japonai laikysis..... "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:hbd8hr$9c0$1@trimpas.omnitel.net... > Priverstinis oro iputimas - neisvengiama ateitis. Ar turbinos ar > kompresoriai ar ju ivairios kombinacijos ir kitokie hibridai. Taip jau > deja yra. Tik galbut technologija sugebes panaikinti esamu turbo varikliu > minusus. Tada bus gerai. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hbd3fl$4v3$1@trimpas.omnitel.net... >> Todėl, kad tokių daug. Nebeliko išskirtinumo. Nes turbininį variklį gali >> padaryt bet kas - bet ne bet kas gali padaryt atmosferiką, kuris galėtų >> varžytis su turbininiu. >> >> >> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >> news:hbck4m$nb9$1@trimpas.omnitel.net... >>> :) o kodel taip jau ir sudas? as ne inzinierius nelabai suprantu kame >>> shudumas gaunasi >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hbaisd$bck$1@trimpas.omnitel.net... >>>> šūdas, kad V8. Šūdas kad turbo. Greičiausiai dar dėl daug ko bus šūdas. >>>> >>>> >>>> >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:hba0jl$opv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20807 >>>> >>> >>> >