Tema: Re: new bmw m5
Autorius: Tautis
Data: 2009-10-18 22:32:25
Tu vairavai nors viena toki, kad taip kalbi? :)

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:hbfp52$3rh$1@trimpas.omnitel.net...
> šiaip imho pastovus sukimo momentas yra prie labiausiai užpisančių dalykų 
> naujuose turbavykuose.
>
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hbfhe6$qt4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kokia paskutine turbo auto bandei?
>>
>> TT variklis jokio lago netures. Sukimo momentas tolygiai dides labai 
>> anksti ir +- isliks iki galo.
>>
>> Siaip bendrai susidaro vaizdas, kad kalbi apie senus turbavykus...
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų 
>> news:hbf8e8$j69$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Response nebuvimas, turbo lagas. Aisku tie kurie vazineja su 
>>> automatinemis dezemis - jiems tokie dalykai turbut isviso neaktualus, 
>>> pas juos yra trys rezimai - gazas on ir gazasoff bei cruizas.
>>>
>>> Labai gerai jauciasi kai vaziuoji su to paties galingumo NA ir turbinine 
>>> masina, tai pas turbinine gali gaza staigiai iki dugno duoti ir 
>>> atleisti - niekas neivyksta. Pas NA - masina iskarto trukteli i prieki 
>>> (reakcija i gaza).
>>>
>>> Tai automatiskai susije ir su sukibimo-per-gaza pajautimu ir 
>>> kontroliavimu.
>>>
>>> Beabejo zemu apsuku lagas irgi dar yra, nors po biski jau mazeja. Taip 
>>> pat galbut netolygus sukimo momento didejimas, staigus pakilimas 
>>> isbalansuoja apsuku skale. Bet cia pripratimo ir savotisko stiliaus 
>>> reikalas.Kai kada tai buna fun factorius.
>>>
>>> Apie eksploatacijos dalykus cia nekalbu, t.y. turbinu ten patikimumas ir 
>>> kiti dalykai.
>>>
>>>
>>>
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hbers6$8e6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kokie esami minusai? Ivardink.
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų 
>>>> news:hbd8hr$9c0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Priverstinis  oro iputimas - neisvengiama ateitis. Ar turbinos ar 
>>>>> kompresoriai ar ju ivairios kombinacijos ir kitokie hibridai. Taip jau 
>>>>> deja yra. Tik galbut technologija sugebes panaikinti esamu turbo 
>>>>> varikliu minusus. Tada bus gerai.
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hbd3fl$4v3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Todėl, kad tokių daug. Nebeliko išskirtinumo. Nes turbininį variklį 
>>>>>> gali padaryt bet kas - bet ne bet kas gali padaryt atmosferiką, kuris 
>>>>>> galėtų varžytis su turbininiu.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hbck4m$nb9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> :) o kodel taip jau ir sudas? as ne inzinierius nelabai suprantu 
>>>>>>> kame shudumas gaunasi
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:hbaisd$bck$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> šūdas, kad V8. Šūdas kad turbo. Greičiausiai dar dėl daug ko bus 
>>>>>>>> šūdas.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:hba0jl$opv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20807
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>