Tu vairavai nors viena toki, kad taip kalbi? :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:hbfp52$3rh$1@trimpas.omnitel.net... > šiaip imho pastovus sukimo momentas yra prie labiausiai užpisančių dalykų > naujuose turbavykuose. > > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hbfhe6$qt4$1@trimpas.omnitel.net... >> Kokia paskutine turbo auto bandei? >> >> TT variklis jokio lago netures. Sukimo momentas tolygiai dides labai >> anksti ir +- isliks iki galo. >> >> Siaip bendrai susidaro vaizdas, kad kalbi apie senus turbavykus... >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų >> news:hbf8e8$j69$1@trimpas.omnitel.net... >>> Response nebuvimas, turbo lagas. Aisku tie kurie vazineja su >>> automatinemis dezemis - jiems tokie dalykai turbut isviso neaktualus, >>> pas juos yra trys rezimai - gazas on ir gazasoff bei cruizas. >>> >>> Labai gerai jauciasi kai vaziuoji su to paties galingumo NA ir turbinine >>> masina, tai pas turbinine gali gaza staigiai iki dugno duoti ir >>> atleisti - niekas neivyksta. Pas NA - masina iskarto trukteli i prieki >>> (reakcija i gaza). >>> >>> Tai automatiskai susije ir su sukibimo-per-gaza pajautimu ir >>> kontroliavimu. >>> >>> Beabejo zemu apsuku lagas irgi dar yra, nors po biski jau mazeja. Taip >>> pat galbut netolygus sukimo momento didejimas, staigus pakilimas >>> isbalansuoja apsuku skale. Bet cia pripratimo ir savotisko stiliaus >>> reikalas.Kai kada tai buna fun factorius. >>> >>> Apie eksploatacijos dalykus cia nekalbu, t.y. turbinu ten patikimumas ir >>> kiti dalykai. >>> >>> >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hbers6$8e6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kokie esami minusai? Ivardink. >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų >>>> news:hbd8hr$9c0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Priverstinis oro iputimas - neisvengiama ateitis. Ar turbinos ar >>>>> kompresoriai ar ju ivairios kombinacijos ir kitokie hibridai. Taip jau >>>>> deja yra. Tik galbut technologija sugebes panaikinti esamu turbo >>>>> varikliu minusus. Tada bus gerai. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hbd3fl$4v3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Todėl, kad tokių daug. Nebeliko išskirtinumo. Nes turbininį variklį >>>>>> gali padaryt bet kas - bet ne bet kas gali padaryt atmosferiką, kuris >>>>>> galėtų varžytis su turbininiu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >>>>>> news:hbck4m$nb9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> :) o kodel taip jau ir sudas? as ne inzinierius nelabai suprantu >>>>>>> kame shudumas gaunasi >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hbaisd$bck$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> šūdas, kad V8. Šūdas kad turbo. Greičiausiai dar dėl daug ko bus >>>>>>>> šūdas. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hba0jl$opv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20807 >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>