Response nebuvimas, turbo lagas. Aisku tie kurie vazineja su automatinemis dezemis - jiems tokie dalykai turbut isviso neaktualus, pas juos yra trys rezimai - gazas on ir gazasoff bei cruizas. Labai gerai jauciasi kai vaziuoji su to paties galingumo NA ir turbinine masina, tai pas turbinine gali gaza staigiai iki dugno duoti ir atleisti - niekas neivyksta. Pas NA - masina iskarto trukteli i prieki (reakcija i gaza). Tai automatiskai susije ir su sukibimo-per-gaza pajautimu ir kontroliavimu. Beabejo zemu apsuku lagas irgi dar yra, nors po biski jau mazeja. Taip pat galbut netolygus sukimo momento didejimas, staigus pakilimas isbalansuoja apsuku skale. Bet cia pripratimo ir savotisko stiliaus reikalas.Kai kada tai buna fun factorius. Apie eksploatacijos dalykus cia nekalbu, t.y. turbinu ten patikimumas ir kiti dalykai. "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hbers6$8e6$1@trimpas.omnitel.net... > Kokie esami minusai? Ivardink. > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų > news:hbd8hr$9c0$1@trimpas.omnitel.net... >> Priverstinis oro iputimas - neisvengiama ateitis. Ar turbinos ar >> kompresoriai ar ju ivairios kombinacijos ir kitokie hibridai. Taip jau >> deja yra. Tik galbut technologija sugebes panaikinti esamu turbo varikliu >> minusus. Tada bus gerai. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hbd3fl$4v3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Todėl, kad tokių daug. Nebeliko išskirtinumo. Nes turbininį variklį gali >>> padaryt bet kas - bet ne bet kas gali padaryt atmosferiką, kuris galėtų >>> varžytis su turbininiu. >>> >>> >>> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >>> news:hbck4m$nb9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> :) o kodel taip jau ir sudas? as ne inzinierius nelabai suprantu kame >>>> shudumas gaunasi >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hbaisd$bck$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> šūdas, kad V8. Šūdas kad turbo. Greičiausiai dar dėl daug ko bus >>>>> šūdas. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hba0jl$opv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20807 >>>>> >>>> >>>> >>